AndersT2 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Har oppdaget ett underlig problem. På jobben så funker ikke alltid wifi på telefon. I går så funket det helt fint, og i dag så funker det ikke igjen. I går så hadde jeg glemt min LG smartklokke hjemme. Så jeg testet med å skru den av, og da funker wifi på telefon med en gang. Noen som kan vite hva det er for noe? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Bluetooth og 2.4GHz wifi kan forstyrre hverandre. Løsning: Bruk 5GHz wifi eller få byttet kanal på routeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Er dette en LG G Watch med wifi, eller modellen uten? Hvis det er modellen med wifi, er dette aktivert eller ikke på klokken? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Er dette en LG G Watch med wifi, eller modellen uten? Hvis det er modellen med wifi, er dette aktivert eller ikke på klokken? Mener den ikke har Wifi. Var inne å sjekket, men fant ingen steder som nevnte wifi i hverken appen eller på selve klokken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Er den rund eller firkantet? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Er den rund eller firkantet? Firkantet, står Model: LG W100 bak på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 W100 har ikke WiFi. Da må det være BT som gjør det, og den kan ikke slås av uten at klokkens funksjon beholdes. Bytt kanal på wifi, eller bånd, som foreslått over. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Har ikke mulighet til å gjøre noe med kanalene på wifien på jobben. Har ikke den tilgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå