Mister97 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Er veldig god venn med en jente, vi har blandt annet kysset og sovet i samme seng... I fylla fortalte hun meg att hun er litt gira på meg, det var der vi endte opp i samme seng. Ingenting seksuelt skjedde, jeg var for full ? Jeg spurte hun dagen etter om hvor vi sto i forhold til hverandre. Hun svarte att vi var bestevenner. Hun har. Nettopp kommer ut Av et forhold på over 2 år. Alle venninne tror vi holder på, og hun liker å kødde med dem At vi er såkalte "Couplegoals" Med vennene sine. Klarer ikke helt å tolke situasjonen. Noen som Har erfaringer? Lenke til kommentar
Stian37 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Først å fremst, hvordan er dine følelser for henne? Viss du har følelser for henne, si det til hun. Er du heldig så er følelsene gjensidige. Akuratt dette om hva hun sa i fylla er litt vanskelig å tolke. Det blir fort sakt litt mer enn hva en egentlig mener. Eller er hun for redd å si det til deg (edru) fordi hun er redd du ikke føler det samme. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Bare fortsett i samme sporet, er ikke noe å gruble over. Ting skjer stort sett i det tempoet det er ment å skje Du kan jo eventuellt gjøre som han over skriver, bare si at du liker henne (forutsatt at du gjør det, men det virker slik). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå