barezell Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Dårlige bytter koster oss denne. Uavgjort er greit resultat, men utrolig skuffende å gi bort 2 poeng rett før slutt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Fair resultat. Begge lag hadde sine sjanser og begge lag fortjener 1 poeng. On to the next one! COYG Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 To dårlige kamper mot Liverpool når vi skulle ha slått dem. Ox gadd ikke følge mannen sin irriterer meg fortsatt. Hver eneste kamp slipper han mannen sin og lot det bli baklengsmål uten å gjøre noe med det Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Dårlige bytter koster oss denne. Uavgjort er greit resultat, men utrolig skuffende å gi bort 2 poeng rett før slutt. Tull. Mot oss er det bare å få ballen nok mange ganger innenfor 16-meteren. Så ordner det seg selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Liverpool og arsenal leverer nok en kongekamp. Mye elendig defensivt på begge lag! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Fornøyd med utfallet som jeg mener er fair for begge lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Ikke fornøyd med altfor mange feilpasninger Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Feilpassningene kom da vi ble slitne. Men bra underholdning. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Måtte dra fem min før slutt. Fint å se at vi klarer å ri seiere i land..... Not. Faen for noen tragiske bytter av Wenger. HA DÆ VÆKK! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Måtte dra fem min før slutt. Fint å se at vi klarer å ri seiere i land..... Not. Faen for noen tragiske bytter av Wenger. HA DÆ VÆKK! Lol, hvor mange kamper har vi ikke rodd i land pga sikring av resultat de siste minuttene i løpet av det siste året? Akkurat i dag funket det ikke. Hadde vi stormet fremover så de kontret inn målet ville det blitt like mye sutring. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Måtte dra fem min før slutt. Fint å se at vi klarer å ri seiere i land..... Not. Faen for noen tragiske bytter av Wenger. HA DÆ VÆKK! Lol, hvor mange kamper har vi ikke rodd i land pga sikring av resultat de siste minuttene i løpet av det siste året? Akkurat i dag funket det ikke. Hadde vi stormet fremover så de kontret inn målet ville det blitt like mye sutring. Nei, ikke lol, vi ble faktisk dårligere etter bytter. Vi har sett en tendens til det hver gang (for vi som har fulgt med litt), og var vel bare et tidsspørsmål før det fikk konsekvenser. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Måtte dra fem min før slutt. Fint å se at vi klarer å ri seiere i land..... Not. Faen for noen tragiske bytter av Wenger. HA DÆ VÆKK!Lol, hvor mange kamper har vi ikke rodd i land pga sikring av resultat de siste minuttene i løpet av det siste året? Akkurat i dag funket det ikke. Hadde vi stormet fremover så de kontret inn målet ville det blitt like mye sutring. Nei, ikke lol, vi ble faktisk dårligere etter bytter. Vi har sett en tendens til det hver gang (for vi som har fulgt med litt), og var vel bare et tidsspørsmål før det fikk konsekvenser. Vi som har fulgt med litt? Sier ikke at vi ikke ble dårligere, men poenget var å prøve å ro i land seieren. Det har vi gjort flere ganger denne sesongen på en slik måte, for vi som har fulgt med litt... Men denne gangen funket det ikke, tough shit. For 2-3 år siden ville vi stormet i angrep og tapt 5-3 denne kampen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Synes gibbs gjorde det helt ålreit. han var jo med framover og gjorde en grei jobb bortsett fra et par balltap. Ox var et problem og det har han vært i det siste. Når du kommer på så sent i kampen med friske ben så skal du faen ta noen løp. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 I det siste? gutten har vært elendig i samtlige PL-kamper siden han var den eneste som var god mot Aston Villa i serieåpningen 2014. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå