FB.7750696416 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Kvitfossen i Håfjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hei! Fint bilde av fossen, alltid fascinerende å ta bilde av vann i alle former og fasonger. Tenker at et toppkutt ville gjort seg på dette bildet, rett og slett kuttet vekk himmelen, synes ikke den tilfører bildet noe i denne sammenhengen. Dessuten skulle kanskje bildet vært presentert på mørk bakgrunn? (dette kan du endre i etterkant) 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Bilder "lever". Spennende utsnitt. Mvh ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Den lange lukkertiden lager litt bomull og kremfløte av levende vann her samtidig som bildet blir noe blast. Jeg ville nok her ha brukt rask lukkertid for å få fram vannets liv og detaljer. Har sjøl jobba mye med vann fotografisk da jeg bor nær Akerselva i Oslo. For å øke livet og kanskje få ut litt mer detaljer her ville jeg forsøkt å dempe lyset og øke kontrasten. Valg av bakgrunn har også litt å si så mørk grå bakgrunn får mer ut av dette bildet. Det kan du velge helt nederst i skjemaet der du poster bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Speidet etter tussa her... ;-) Riktig eventyrlig og flott! Kjenner formelig den kjølige vanndampen i kinnene... 1 Lenke til kommentar
FB.7750696416 Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Hei! Fint bilde av fossen, alltid fascinerende å ta bilde av vann i alle former og fasonger. Tenker at et toppkutt ville gjort seg på dette bildet, rett og slett kuttet vekk himmelen, synes ikke den tilfører bildet noe i denne sammenhengen. Dessuten skulle kanskje bildet vært presentert på mørk bakgrunn? (dette kan du endre i etterkant) Takker for tilbakemelding, er klar over at beskjæringen burde inkludere himmelen i øvre bildekant. Godt tips med mørk ramme/bakgrunn. Jeg har ikke reg. at dette kan velges ved innlegging av bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg