Gå til innhold

Kvitfossen i Håfjellet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! :)

Fint bilde av fossen, alltid fascinerende å ta bilde av vann i alle former og fasonger.

Tenker at et toppkutt ville gjort seg på dette bildet, rett og slett kuttet vekk himmelen, synes ikke den tilfører bildet noe i denne sammenhengen.

Dessuten skulle kanskje bildet vært presentert på mørk bakgrunn? (dette kan du endre i etterkant)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den lange lukkertiden lager litt bomull og kremfløte av levende vann her samtidig som bildet blir noe blast.

Jeg ville nok her ha brukt rask lukkertid for å få fram vannets liv og detaljer. Har sjøl jobba mye med vann fotografisk da jeg bor nær Akerselva i Oslo.

For å øke livet og kanskje få ut litt mer detaljer her ville jeg forsøkt å dempe lyset og øke kontrasten.

Valg av bakgrunn har også litt å si så mørk grå bakgrunn får mer ut av dette bildet.

Det kan du velge helt nederst i skjemaet der du poster bildet.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! :)

Fint bilde av fossen, alltid fascinerende å ta bilde av vann i alle former og fasonger.

Tenker at et toppkutt ville gjort seg på dette bildet, rett og slett kuttet vekk himmelen, synes ikke den tilfører bildet noe i denne sammenhengen.

Dessuten skulle kanskje bildet vært presentert på mørk bakgrunn? (dette kan du endre i etterkant)

Takker for tilbakemelding, er klar over at beskjæringen burde inkludere himmelen i øvre bildekant. Godt tips med mørk ramme/bakgrunn. Jeg har ikke reg. at dette kan velges ved innlegging av bildet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...