nusperaspa Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hei Jeg var innom Game Stop for å høre om de tar imot denne, og da tipset fyren meg om at de går for 8000 på ebay. Vet dere om noen nettsider hvor jeg kan finne interessenter? Hvor mye bør jeg starte prisen på? Og hvor lavt bør jeg gå? Er populariteten og etterspørselen reell eller er det hypa? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg tok en rask sjekk på Ebay.com nå, og det var en som var splitter ny til 8000 kroner der. Så andre som lå ute til en tidel av det, så det virker ikke som det er noe særlig med penger i det. Jeg husker at det lå ute en del høyt prisede bakoverkompatible maskiner på diverse nettsteder tidlig i levetiden til konsollen, men håper ga seg vel ganske fort mener jeg å huske. Lenke til kommentar
nusperaspa Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg lette litt på ebay selv, og ble skuffa. Det er riktignok nærmere to år siden jeg fikk det tipset. Kan se ut som de var mer populære da enn nå. Noe som er logisk mtp at maskina blir eldre og eldre. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg vet om 2stk som skal selges, den ene forlanges det 600kr for, og den andre 800kr, men de har ikke blitt solgt ennå. Er nok ikke spes mye interesse for disse lenger, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå