Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Det meste er allerede sagt så jeg slutter meg bare til de andre her. Bildet er helt topp. Det er et fint skue i panoramaformat. Godt jobba igjen Helene! mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Hyggelig du stikker innom med en kommentar! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Lurer på om du blei blaut på nesa for kameravinkelen kan tyde på at du lå med nesa nedi fjæresteinene. Flott vinkel som gir et spesielt perspektiv. Lys, farger og skarphet er det heller ingenting å si på. Roar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Praktfullt. All ros for dette, Helene! Nydelig panoramaformat! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Lurer på om du blei blaut på nesa for kameravinkelen kan tyde på at du lå med nesa nedi fjæresteinene. Flott vinkel som gir et spesielt perspektiv. Lys, farger og skarphet er det heller ingenting å si på. Roar Hehe! Nei ble ikke våt på nesa....men på ene foten... Hadde nok satt meg ned på huk tenker jeg. Tusen takk for trivelig og fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Praktfullt. All ros for dette, Helene! Nydelig panoramaformat! Tusen takk Gro! Veldig hyggelig å få slik tilbakemelding! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Det meste er allerede sagt så jeg slutter meg bare til de andre her. Bildet er helt topp. Det er et fint skue i panoramaformat. Godt jobba igjen Helene! mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! Hyggelig du stikker innom med en kommentar! Ja så kan man hurtig blive færdig med at tage billede...med de kolde fingere :-D 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg slutter meg bare til superlativene her Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg slutter meg bare til superlativene her Mvh. Rolf Tusen takk Rolf!☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg