Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Speideren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Nydelig bilde av et vilt og dynamisk kystlandskap . Flott komponert , skarpt med fine kontraster , farger og fint lys . Jeg vil spesielt fremheve lyset i den grønne bølgen. Speideren så for meg ut som en firbeint i bakgrunnen - en hund kanskje ? Liker dette ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Nydelig bilde av et vilt og dynamisk kystlandskap . Flott komponert , skarpt med fine kontraster , farger og fint lys . Jeg vil spesielt fremheve lyset i den grønne bølgen. Speideren så for meg ut som en firbeint i bakgrunnen - en hund kanskje ? Liker dette ! Mvh Alec Hei Alec! Tusen takk for kjempeflott tilbakemelding! Ja, det er en hund i det fjerne. Jeg la ikke merke til den før etter jeg hadde tatt bildet, jeg konsentrerte meg om bølgen. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 A really beautiful shot, Helene. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 A really beautiful shot, Helene. Thanks a lot Bekir! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Velkomponert bilde med kraftig forgrunn. En hund studerer havets krefter i det fjerne. Fin blåtone over bildet. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Velkomponert bilde med kraftig forgrunn. En hund studerer havets krefter i det fjerne. Fin blåtone over bildet. Mvh Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Havet ja...et fascinerende skue. Kan sitte i timesvis og se på bølgene hvis jeg en svært sjelden gang får sjansen. Av de få ting jeg savner her sør, når havet viser sine krefter. Ikke helt det samme og se sjøen ligger "blega" her nede, selv om det også er fint. Ja, der satte du igang kverna, med dette flotte bildet. Så da har du jo oppnådd noe, selv om det kanskje ikke var helt dette du tenkte..... PS Glemte helt bikkja, men fint plassert:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Nice shot Lady Have a nice wendsday ! Best regards Lajf Alson Nikon man 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Nydelig bilde Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Havet ja...et fascinerende skue. Kan sitte i timesvis og se på bølgene hvis jeg en svært sjelden gang får sjansen. Av de få ting jeg savner her sør, når havet viser sine krefter. Ikke helt det samme og se sjøen ligger "blega" her nede, selv om det også er fint. Ja, der satte du igang kverna, med dette flotte bildet. Så da har du jo oppnådd noe, selv om det kanskje ikke var helt dette du tenkte..... PS Glemte helt bikkja, men fint plassert:-) Det var et helvete å få den plassert på rett sted! Puhh! Kondisen er jo ikke noe å skryte av... Fint at du fikk litt hjemlengsel (eller hva jeg skal kalle det) av bildet mitt. Bølger er flotte og fascinerende å sitte og studere. (Ble det rett plassering av og/å..). Det er fint med flatt hav også, men litt guff er friskt og godt! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Nydelig bilde Helene! Tusen takk Tove! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Veldig bra Tusen takk Erik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Nice shot Lady Have a nice wendsday ! Best regards Lajf Alson Nikon man Hey Lajf! Thank u very mye my prince! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 ? Lord Lajf ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Smukt strandbillede...ser noget koldt ud :-) vh Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Smukt strandbillede...ser noget koldt ud :-) vh Suss Jo, litt koldt var der nok, men man får kle godt på seg! Det er verst med fingrene...når man skal fotografere.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Det meste er allerede sagt så jeg slutter meg bare til de andre her. Bildet er helt topp. Det er et fint skue i panoramaformat. Godt jobba igjen Helene! mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg