Gå til innhold

Speideren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde av et vilt og dynamisk kystlandskap .

Flott komponert , skarpt med fine kontraster , farger og fint lys . Jeg vil spesielt fremheve lyset i den grønne bølgen. Speideren så for meg ut som en firbeint i bakgrunnen - en hund kanskje ?

Liker dette !

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig bilde av et vilt og dynamisk kystlandskap .

Flott komponert , skarpt med fine kontraster , farger og fint lys . Jeg vil spesielt fremheve lyset i den grønne bølgen. Speideren så for meg ut som en firbeint i bakgrunnen - en hund kanskje ?

Liker dette !

Mvh

Alec

Hei Alec!

Tusen takk for kjempeflott tilbakemelding! :)

Ja, det er en hund i det fjerne. Jeg la ikke merke til den før etter jeg hadde tatt bildet, jeg konsentrerte meg om bølgen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Havet ja...et fascinerende skue. Kan sitte i timesvis og se på bølgene hvis jeg en svært sjelden gang får sjansen. Av de få ting jeg savner her sør, når havet viser sine krefter. Ikke helt det samme og se sjøen ligger "blega" her nede, selv om det også er fint.

Ja, der satte du igang kverna, med dette flotte bildet. Så da har du jo oppnådd noe, selv om det kanskje ikke var helt dette du tenkte.....

PS Glemte helt bikkja, men fint plassert:-)

Lenke til kommentar

Havet ja...et fascinerende skue. Kan sitte i timesvis og se på bølgene hvis jeg en svært sjelden gang får sjansen. Av de få ting jeg savner her sør, når havet viser sine krefter. Ikke helt det samme og se sjøen ligger "blega" her nede, selv om det også er fint.

Ja, der satte du igang kverna, med dette flotte bildet. Så da har du jo oppnådd noe, selv om det kanskje ikke var helt dette du tenkte.....

PS Glemte helt bikkja, men fint plassert:-)

Det var et helvete å få den plassert på rett sted! Puhh! Kondisen er jo ikke noe å skryte av...;)

Fint at du fikk litt hjemlengsel (eller hva jeg skal kalle det) av bildet mitt. Bølger er flotte og fascinerende å sitte og studere. (Ble det rett plassering av og/å..). Det er fint med flatt hav også, men litt guff er friskt og godt!:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...