Gå til innhold

Grått og blått i Nordmarka i dag (12.01.16)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blått og flott! Heldig dere som har skiføre!

Bildet er kanskje litt grovkornet?

Personlig ville jeg nok klonet vekk vegetasjonen som stikker opp i kanten i bunn.

 

Takk for kommentaren ! I min iver med å få lagt ut bilde fra dag ble den lille vegetasjonen i nedre kant oversett. Bra du gransker bidragene nøye og sier i fra. Bildet er ellers tatt med så lav ISO som 250 og lite croppet, så kornhet som du påpeker er vanskelig å få gjort så mye med.

Skj

Lenke til kommentar

Jasså, du har våga deg ut i kulda.

En gang i tia elsket jeg marka og vinterføre.

Men det er forlengst historie.

Våger meg til utkanten på sommerføre og har faktisk vært oppe på Ullevålseter med mitt firehjulsdrevne klenodium med toppfart 10 km/t.

greit å se andres bilder så får jeg heller tenke

 

S P O R

 

Gjensnødde spor ei snøtung natt

er som spor etter steg

som ble tenkt,

men aldri tatt.

 

Skrevet utenfor Skjennungstua siste gang jeg hadde gått opp fra Gulleråsen og visste at det blir aldri mer innover der for meg.

 

Roar

Lenke til kommentar

Jasså, du har våga deg ut i kulda.

En gang i tia elsket jeg marka og vinterføre.

Men det er forlengst historie.

Våger meg til utkanten på sommerføre og har faktisk vært oppe på Ullevålseter med mitt firehjulsdrevne klenodium med toppfart 10 km/t.

greit å se andres bilder så får jeg heller tenke

 

S P O R

 

Gjensnødde spor ei snøtung natt

er som spor etter steg

som ble tenkt,

men aldri tatt.

 

Skrevet utenfor Skjennungstua siste gang jeg hadde gått opp fra Gulleråsen og visste at det blir aldri mer innover der for meg.

 

Roar

 

Leser med stor interesse dine tanker og opplevelser fra markaområdet. Diktet fra Skennungstua må være fine, men kanskje også litt såre minner fra forna dar. Det var ca -7g i går og lite snø i de bratte bakkene der alle skrubber når de skal ned. Jeg med mine mange år på nakken tok det rolig på turen.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...