Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Grått og blått i Nordmarka i dag (12.01.16) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Blått og flott! Heldig dere som har skiføre! Bildet er kanskje litt grovkornet? Personlig ville jeg nok klonet vekk vegetasjonen som stikker opp i kanten i bunn. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Blått og flott! Heldig dere som har skiføre! Bildet er kanskje litt grovkornet? Personlig ville jeg nok klonet vekk vegetasjonen som stikker opp i kanten i bunn. Takk for kommentaren ! I min iver med å få lagt ut bilde fra dag ble den lille vegetasjonen i nedre kant oversett. Bra du gransker bidragene nøye og sier i fra. Bildet er ellers tatt med så lav ISO som 250 og lite croppet, så kornhet som du påpeker er vanskelig å få gjort så mye med. Skj Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Bjutefullt, rett og slett. Venter bare på Blånissene.... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Nydelig vinterbilde i fint format! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Et veldig flott vinterbilde, der du har utnyttet bildeflaten godt. Fine farger og god skarphet! mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Skønt vinterlandsskab vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Bjutefullt, rett og slett. Venter bare på Blånissene.... Takk for kommentaren Pentaxen. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Nydeleg farge/lys Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Nydelig vinterbilde i fint format! Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Et veldig flott vinterbilde, der du har utnyttet bildeflaten godt. Fine farger og god skarphet! mvh Fredrik Takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Skønt vinterlandsskab vh Suss Takk for kommentaren Suss ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jasså, du har våga deg ut i kulda. En gang i tia elsket jeg marka og vinterføre. Men det er forlengst historie. Våger meg til utkanten på sommerføre og har faktisk vært oppe på Ullevålseter med mitt firehjulsdrevne klenodium med toppfart 10 km/t. greit å se andres bilder så får jeg heller tenke S P O R Gjensnødde spor ei snøtung natt er som spor etter steg som ble tenkt, men aldri tatt. Skrevet utenfor Skjennungstua siste gang jeg hadde gått opp fra Gulleråsen og visste at det blir aldri mer innover der for meg. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Jasså, du har våga deg ut i kulda. En gang i tia elsket jeg marka og vinterføre. Men det er forlengst historie. Våger meg til utkanten på sommerføre og har faktisk vært oppe på Ullevålseter med mitt firehjulsdrevne klenodium med toppfart 10 km/t. greit å se andres bilder så får jeg heller tenke S P O R Gjensnødde spor ei snøtung natt er som spor etter steg som ble tenkt, men aldri tatt. Skrevet utenfor Skjennungstua siste gang jeg hadde gått opp fra Gulleråsen og visste at det blir aldri mer innover der for meg. Roar Leser med stor interesse dine tanker og opplevelser fra markaområdet. Diktet fra Skennungstua må være fine, men kanskje også litt såre minner fra forna dar. Det var ca -7g i går og lite snø i de bratte bakkene der alle skrubber når de skal ned. Jeg med mine mange år på nakken tok det rolig på turen. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Veldig flott og i et kledelig format, den lille lysningen i øvre kant bryter opp flaten i skyene.Mvh Oddmund Endret 13. januar 2016 av okjo Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Veldig flott og i et kledelig format, den lille lysningen i øvre kant bryter opp flaten i skyene. Mvh Oddmund Fint å lese din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg