Anonymous me Skrevet 12. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2016 Hei,, jeg har en iPad med restriksjoner på,. jeg har da Glemt passordet, og har prøvd fler ganger å nullstille, men jeg må skrive inn restriksjonspassordet for å gjøre det.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Og spørre etter hjelp på diskusjon.no om og resette en ipad/smartphone uten passord, altså gjøre det "ulovlig" som noen vil kalle det er litt som og gå inn på en politistasjon og prøve å selge narkotika. Folk her hjelper sjeldent/aldri med noe som har noe med "cracking" "hacking" eller resetting av produkter og gjøre. Jeg vet at flere her inn kan det men av en eller annen grunn så trur de at alle som spør om hjelp er folk som har stjelt en ipad eller tlf.... Feil forum my friend. Endret 12. januar 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2016 Muligens kan du nullstille iPad-en via Find my iPhone. Sjekk også denne tråden jeg fant hos Apple Support Communities. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå