Gå til innhold

Beste vannkjøling til Lian Li PC65-B? Plass=liten

Anbefalte innlegg

Jaja, nå er det min tur til å få meg vannkjøling. Har egentlig alltid drømt om det, men nå som det snart er jul og alt det der bør jeg nesten kjøpe meg en liten presang.. :D

Jeg har dette kabinettet, og som mange av dere sikkert vet er det ikke det mest romslige som finnes.

UANSETT, jeg har et par kort i PCI-slottene (ubrukelig kort som fw, usb-bracket, nettverkskort), og noen katoder liggende i bunn av kassa.

Dette er som jeg har har forstått litt liten plass hvis man skal ha vannkjøling, derfor lurte jeg på:

Er det noen der som har lyst til ta seg 5 minutter for å gi meg et godt vannkjølingsalternativ til rundt 2300 kr? Jeg får tak i en Magnum-blokk så glem den. Trenger vel egentlig ikke vannkjøling på NB? Men gpu skal kjøles så det dundrer (jeg vil helst ikke ha komplette vannkjølingssett).

Mtp radiatorer som passer godt både med plassen og utseende til mitt kabinett, hva vil være best? Det samme med pumpa også egentlig, og tank :p

Har det mest vanlige oppsette på forumet (xp2500, abit nf7-s).

Så hvis noen gadd å hjelpe meg hadde jeg blitt evig takknemmelig,

mvh alexio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg sjekke, men etter øyemål ser det kabinettet akkurat likt ut som mitt pc-7 :roll: jeg har akkurat plass til psu og en AC 240 med braket, i toppen! Den radiatoren er kjøler kjempebra, og akkurat nå har jeg to 120mm titanvifter som kjører på 7v. har desverre ikke tempen, men når jeg får det nye hk'et, poster jeg alt i workloggen!

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar

vil absolutt anbefale noen lunde samme oppsett som meg.

AC vannblokk, CPU, "cuplex

AC vannblokk, GPU (ATI), "twinplex

AC vannblokk, chipset, "twinplex

Eheim 1048 vannsirkulasjonspumpe

AC radiator, "airplex EVO 240

AC vanntank, "aquatube

Slange, PVC "Tygon

Er veldig fornøyd med det. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...