alexio Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jaja, nå er det min tur til å få meg vannkjøling. Har egentlig alltid drømt om det, men nå som det snart er jul og alt det der bør jeg nesten kjøpe meg en liten presang.. Jeg har dette kabinettet, og som mange av dere sikkert vet er det ikke det mest romslige som finnes. UANSETT, jeg har et par kort i PCI-slottene (ubrukelig kort som fw, usb-bracket, nettverkskort), og noen katoder liggende i bunn av kassa. Dette er som jeg har har forstått litt liten plass hvis man skal ha vannkjøling, derfor lurte jeg på: Er det noen der som har lyst til ta seg 5 minutter for å gi meg et godt vannkjølingsalternativ til rundt 2300 kr? Jeg får tak i en Magnum-blokk så glem den. Trenger vel egentlig ikke vannkjøling på NB? Men gpu skal kjøles så det dundrer (jeg vil helst ikke ha komplette vannkjølingssett). Mtp radiatorer som passer godt både med plassen og utseende til mitt kabinett, hva vil være best? Det samme med pumpa også egentlig, og tank Har det mest vanlige oppsette på forumet (xp2500, abit nf7-s). Så hvis noen gadd å hjelpe meg hadde jeg blitt evig takknemmelig, mvh alexio Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du kan sjå på waterchill på www.komplett.no eller ta ein titt på jonas eller clinton sine oppsett. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162164 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=163164 Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Swiftech sine nye sett virker bra. H8501 med 80x80mm radiator passer jo bra til kabbiset ditt hvis du ikke skal kutte i det da..... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Nå har ikke jeg sjekke, men etter øyemål ser det kabinettet akkurat likt ut som mitt pc-7 jeg har akkurat plass til psu og en AC 240 med braket, i toppen! Den radiatoren er kjøler kjempebra, og akkurat nå har jeg to 120mm titanvifter som kjører på 7v. har desverre ikke tempen, men når jeg får det nye hk'et, poster jeg alt i workloggen! Endret 17. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
clinton Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 vil absolutt anbefale noen lunde samme oppsett som meg. AC vannblokk, CPU, "cuplex AC vannblokk, GPU (ATI), "twinplex AC vannblokk, chipset, "twinplex Eheim 1048 vannsirkulasjonspumpe AC radiator, "airplex EVO 240 AC vanntank, "aquatube Slange, PVC "Tygon Er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 altså; nå har ikke jeg ATI, though det der virker strålende.. Har du en eksakt pris på det, kanskje? --alexio Lenke til kommentar
clinton Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 altså; nå har ikke jeg ATI, though det der virker strålende.. Har du en eksakt pris på det, kanskje? --alexio ca 3500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå