asad Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Lurer på en ting. Går det an å bli en varulv og så bli "frisk" igjen, for å så bli med menneskene og slåss mot varulvene? bare lurer. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Vel.. hvis det jeg har lest er rektig, så er det sånn at du ikke kan bli cura etter 3 dager eller no, så jeg er redd for at det ikke går. Men det er jo vareulv quests også da. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 å så da. bli varulv. meneske på dagen, stort blodtørstig monster på natten. så lenge ingen ser det skifte til en varulv eller tilbake igjen så går det bra har jeg hørt hvertfall. ergo cool MR_T Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 å så da. bli varulv. meneske på dagen, stort blodtørstig monster på natten. så lenge ingen ser det skifte til en varulv eller tilbake igjen så går det bra har jeg hørt hvertfall. ergo cool MR_T Tror jeg skal det. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå