Gå til innhold

Photoshop, Vanskelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

legger merke til at tjocombo ikke har vært med i en eneste tråd uten å være med i bråk om hvem som er best... I det siste her det ofte vært deg, HalTan, han krangler med. Ikke gidd å bry deg - det er absolutt ikke værdt det...

Men til topic: Sliter hardt med ps jeg. Er rimelig noob i programmet og synes det er mye å ta inn over seg. Bruker det mest til å resize bilder og fjerne bakgrunner :p:

Må legge til at jeg bare bruker elements...

Lenke til kommentar

enden, jeg har egentlig ikke kranglet noe særlig med rjcombo før nå. menmen

Selv bruker jeg PS omtrent daglig, har vel brukt det i noen år snart. man kan jo gjøre ALT :)) Driver mest med manips, men også scanning av egne tegninger o.l og viderejobbing. Selvfølgelig også websaker og grafiske ting, men det har det blitt lite av i det siste.

Lenke til kommentar

SnowDOG_: Tror tjokombo fikk utestengelsen OG advarselen, men jeg er da ikke sikker ;)

Nuh vel, bæk tu tåpik som det heter på godt norsk :p:

Jeg har prøvd meg litt frem i PS, men jeg fatter ikke en dritt! Lest noen manualer, men det har ikke gjort saken stort bedre. Jeg takler å manipulere bilder (les: sminke folk), men ellers går det ingen vei.

Lenke til kommentar
Jada, jeg har sikkert ikke oppført meg eksemplarisk her, greit. Men var det ikke på tide at noen sa ifra til en viss person at han ikke kan holde på slik? Så vidt jeg vet brukte jeg ingen fyfy-ord heller :))

Men, som sagt, jeg tar selvkritikk, men likevel ser jeg på meg selv som den saklige parten i denne diskusjonen.

JauJau, back to topic!

Det var noen som sa fra til en viss person, og det var meg. Resultatet var 14 dager ute av forumet.

Når det gjelder hva jeg har sagt til HalTan så vet han det best selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...