Smidt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 vet ikke om det har noe å si her, men enig med HalTan. synes du var mest saklig. har lagt merke til tjcombo og holdningen noen innlegg. er ikke sån det skal være. blir du god så blir du overlegen. dårlig egenskap.. :gretten: Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 legger merke til at tjocombo ikke har vært med i en eneste tråd uten å være med i bråk om hvem som er best... I det siste her det ofte vært deg, HalTan, han krangler med. Ikke gidd å bry deg - det er absolutt ikke værdt det... Men til topic: Sliter hardt med ps jeg. Er rimelig noob i programmet og synes det er mye å ta inn over seg. Bruker det mest til å resize bilder og fjerne bakgrunner : Må legge til at jeg bare bruker elements... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Den tråden her tok litt av etter hvert. Jaja - er det noen som har tips om ps sider med mye webrelaterte tutorials? Interface design, etc. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 enden, jeg har egentlig ikke kranglet noe særlig med rjcombo før nå. menmen Selv bruker jeg PS omtrent daglig, har vel brukt det i noen år snart. man kan jo gjøre ALT ) Driver mest med manips, men også scanning av egne tegninger o.l og viderejobbing. Selvfølgelig også websaker og grafiske ting, men det har det blitt lite av i det siste. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 da husker jeg feil, beklager Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 SnowDOG_: Tror tjokombo fikk utestengelsen OG advarselen, men jeg er da ikke sikker Nuh vel, bæk tu tåpik som det heter på godt norsk : Jeg har prøvd meg litt frem i PS, men jeg fatter ikke en dritt! Lest noen manualer, men det har ikke gjort saken stort bedre. Jeg takler å manipulere bilder (les: sminke folk), men ellers går det ingen vei. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jada, jeg har sikkert ikke oppført meg eksemplarisk her, greit. Men var det ikke på tide at noen sa ifra til en viss person at han ikke kan holde på slik? Så vidt jeg vet brukte jeg ingen fyfy-ord heller ) Men, som sagt, jeg tar selvkritikk, men likevel ser jeg på meg selv som den saklige parten i denne diskusjonen. JauJau, back to topic! Det var noen som sa fra til en viss person, og det var meg. Resultatet var 14 dager ute av forumet. Når det gjelder hva jeg har sagt til HalTan så vet han det best selv Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hm, tror tjcombo fikk utestengelse og advarsel, og Halfie fikk 10% elns. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 tjcombo blei utestengt? dakaar.. Halfie har 1337% advarsel din fjert Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Halfie har 1337% advarsel din fjert Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 back to topic, eller? noen som har noen synspunkter?? :-) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg skjønner ikke så mye, og jeg har lekt en stund. Ikke det at jeg har giddi å prøve å skjønne så mye da. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 tjcombo: Skyggen på hjertet ditt er vel helt feil?? Eller ser det ut som et middels ps bilde. ikke mer, ikke mindre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå