pettstra Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Har en eldre Logitech Wingman Warrior joystick. Denne er koblet til spillutgangen på lydkortet. Joysticken fungerer i spill når jeg selv er bruker har administratorrettigheter). Når en såkalt "Priviligert Bruker"(PB) logger seg på PC-en, vises ikke joysticken i "Gaming options" i kontrollpanelet. Hvis denne brukeren prøver å installere joystick får han beskjed om at han må ha administratorrettigheter. Joysticken vil selvfølgelig ikke virke i spillene når PB er logget på. Jeg må gi denne brukeren administratorrettigheter for at dette skal fungere. Er det noen som vet noen veier rundt dette problemet. Lenke til kommentar
pettstra Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Har funnet ut at om jeg høyreklikker på ikonet for spillet, kan jeg velge "Kjør som...". Her kan jeg velge å kjøre spillet som administrator ved å skrive inn passordet, selv om jeg er logget inn som annen bruker. Jeg må imidlertid gjøre det samme hver gang jeg starter spillet på nytt. Her er det sikkert en eller annen innstilling i Registry som kan settes, slik at spillet kjøres som administrator hver gang. Er det noen som vet hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå