Gå til innhold

Begynner å bli lei overskrifter og saker om bloggerne


Party4life

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er litt skummelt. Bloggere kan komme med hva som helst, og de har mange følgere, spesielt unge jenter, som dermed sluker det bloggere skriver rått.

 

Kan ta som eksempel Sophie Elise, som skrev om hvordan ho rev ned sirkusplakater og oppfordra alle til å gjøre det samme, siden de mishandlet elefanter. Desverre så var det på det tidspunktet over 2 år siden dette ble forbudt i Norge, og ingen sirkus her har elefanter lengre...

 

Eller da hun for noen år siden oppfordret alle til å donere til organisasjonen Invinsibel Children, etter KONY 2012 kampanjen. Hvor hun også skrev at dette var en sak hun hadde fulgt med på lenge. Vell, til tross for at hun visstnokk hadde dette, så brydde hun seg ikke om eller visste ikke at å donere til den organisasjonen er indirekte å donere til det Ugandiske militæret, som begår like mange eller flere overgrep enn Josef Kony.

 

Men slike ting sluker min lillesøster på 16 rått. Dette er grunnen til at jeg ikke er så spesielt glad i så mange av de kjente bloggerene i dag.

Lenke til kommentar

Sophie Elise påstår at hun er veldig aktivt opptatt av dyrevern, samtidig som hun blant annet benytter seg av (og promoterer) for parfyme, sminke og andre produkter som har blitt (og fremdeles blir) testet gjennom forsøk på dyr. Tidligere har hun oppfordret folk til å boikotte Freia og lignende selskaper som benytter seg av palmeolje. Samtidig reklamerer hun (og får betalt i dyre dommer) for reklamering av produkter som faktisk inneholder store mengder palmeolje....   :wallbash:  

 

Når hun møter den aller minste kritikk, så spiller hun så godt hun kan på at hun er en stakkarslig og uskyldig liten jente som blir utsatt for nett-hets og mobbing. Hun er ingenting annet enn en selvmotsigende hykler med dobbeltmoral. Hun oppfordrer også unge jenter til å være fornøyde med seg selv, samtidig som hun selv er en storforbruker av botox. I tillegg har hun vel allerede gjennomgått en rekke operasjoner innenfor plastikk kirurgi, for å endre på utseendet sitt - til tross for at hun fremdeles er veldig ung....

 

Hun holder på omtrent slik, heile tiden:

"Se på meg! Se på meg! Se på meg! Se på kroppen min! Se på meg!" Se på meg! Se på meg! "

 

Deretter:

"Ingen skal få kommentere på utseendet mitt, eller hvordan jeg ser ut!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...