maximillian1 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hei, jeg og en kompiss jobber på en heis med en heis som vi trenger litt hjelp til. Om noen kunne sende koblingsskjema og Styreskjema så ville det vært supert. vi trenger bare noe å gå ut fra.. deretter klarer vi resten. Please Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hei, jeg og en kompiss jobber på en heis med en heis som vi trenger litt hjelp til. Om noen kunne sende koblingsskjema og Styreskjema så ville det vært supert. vi trenger bare noe å gå ut fra.. deretter klarer vi resten. Please Virkelig, skal vi sende det jeg antar du mener er hoved og styrestrøms skjema på en heis du skal lage? Hva med å lage ett forslag selv så kan vi hjelpe deg med feil og forbedringer.. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Dere står oppå en heis og jobber med en heis? Er ikke det farlig da? Lenke til kommentar
maximillian1 Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Hei, jeg og en kompiss jobber på en heis med en heis som vi trenger litt hjelp til. Om noen kunne sende koblingsskjema og Styreskjema så ville det vært supert. vi trenger bare noe å gå ut fra.. deretter klarer vi resten. Please Virkelig, skal vi sende det jeg antar du mener er hoved og styrestrøms skjema på en heis du skal lage? Hva med å lage ett forslag selv så kan vi hjelpe deg med feil og forbedringer.. Vi vet ikke hvordan vi skal starte.. ehhhh Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Vi kan ikke bare lage et styreskjema til dere. Vi mangler all info. Dessuten er det dere som skal lære, og dersom dere ikke vet hvordan man starter med å lage et styreskjema bør dere sette dere ned med bøkerne deres slik at dere kan lage et forslag til styreskjema. Deretter kan vi hjelpe til med det dere lurer på. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Om dere ikke vet hvor dere skal starte hjelper det ikke at vi gjør oppgaven for dere, det lærer dere ingenting av. Opp med boken og les! 1 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 .. Og kom med et forslag .. Så blir det nok noen tilbakemeldinger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå