Ar`Kritz Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg hører kun på musikk når jeg tar bussen den 20 min strekningen. Hører da kun på NRK mp3 What? 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg hører kun på musikk når jeg tar bussen den 20 min strekningen. Hører da kun på NRK mp3What? Han er hvert fall ikke i målgruppa for musikk-streaming... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13459 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Bruker begge, med en klar observasjon: Spotify låter mye bedre! Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Bruker begge, med en klar observasjon: Spotify låter mye bedre! Sikker? Jeg kan ikke si at jeg hører noen voldsom forskjell på de jeg med Spotify i beste kvalitet og Apple Music. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13459 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Bruker begge, med en klar observasjon: Spotify låter mye bedre! Sikker?Jeg kan ikke si at jeg hører noen voldsom forskjell på de jeg med Spotify i beste kvalitet og Apple Music. Helt sikker! Jeg hører mye på begge, enten med Mac Mini, Audioquest Firefly DAC og Audiopro addon T8L eller iMac med Hegel HD2 DAC og Genelec 6010A m/sub.......og det er mye mer liv i lyden fra Spotify. Det er mye flatere, mindre dynamikk i Apple Music. Har begge p.g.a utvalget, men ville valgt Spotify over AM any day! Endret 13. januar 2016 av Slettet+13459 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Bruker begge, med en klar observasjon: Spotify låter mye bedre! Sikker? Jeg kan ikke si at jeg hører noen voldsom forskjell på de jeg med Spotify i beste kvalitet og Apple Music. Helt sikker!Jeg hører mye på begge, enten med Mac Mini, Audioquest Firefly DAC og Audiopro addon T8L eller iMac med Hegel HD2 DAC og Genelec 6010A m/sub.......og det er mye mer liv i lyden fra Spotify. Det er mye flatere, mindre dynamikk i Apple Music. Har begge p.g.a utvalget, men ville valgt Spotify over AM any day! Mine døtre foretrekker Spotify, jeg foretrekker AM. Begge spiller med god kvalitet uten nevneverdig forskjell til fordel for den ene eller den andre. Spilles på bra stereoanlegg. Det et uansett din egen opplevelse som betyr noe for deg, ingen andre kan fortelle deg noe annet... Lenke til kommentar
cope Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Bruker begge, med en klar observasjon: Spotify låter mye bedre! Sikker? Jeg kan ikke si at jeg hører noen voldsom forskjell på de jeg med Spotify i beste kvalitet og Apple Music. Helt sikker! Jeg hører mye på begge, enten med Mac Mini, Audioquest Firefly DAC og Audiopro addon T8L eller iMac med Hegel HD2 DAC og Genelec 6010A m/sub.......og det er mye mer liv i lyden fra Spotify. Det er mye flatere, mindre dynamikk i Apple Music. Har begge p.g.a utvalget, men ville valgt Spotify over AM any day! Prøv å dra litt i spakene på equalizeren i iTunes. Er rimelig sikker på at Spotify har gjort det samme, uten at du kan gjøre noe med det der... iTunes har også en såkalt 'lydforbedrer' , som kan skrus på, som ifølge apple; Sound Enhancer increases the perceived “wideness” of the stereo effect by modifying bass and treble response. https://support.apple.com/kb/PH12134?locale=en_US Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Tenkte jeg skulle ta en slags test siden det er en liten stund siden sist jeg tok en test. Nå er det faktisk en aldri så liten fordel til Apple Music, noe mer detaljert og åpent lydbilde. Men det er nok detaljer, Spotify er ikke dårlig. Bare et lite hakk bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg