trym13 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 spørsmål 1 :jeg har nettopp kjøpt og bygd meg helt ny PC og merka noe rart.. det tar nesten 5 minutter etter jeg har trykka restart eller skru av før PCen virkelig skrur seg av eller rebooter.. hva kan være feil ? og hvordan kan jeg fixe problemet ? spørsmål 2 : jeg kjøpte 2 katoder fra digital impuls.. og når jeg satt dem i fant jeg ut at bare den ene funka.. eller .. den ene funker.. men svakt.. og desutten lyder den bare på den ene siden ! jeg dro tilbake til digitalimpuls og der funka den helt fint!! hva kan være feil ? og hvordan kan jeg få fixa det ? takker for alle svar.. beklager vis jeg har lagd posten i feil [/i] Kategori ! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 1. Hvilket OS kjører du? 2. En kamerat har samme problem med to katoder fra Microplex. Henholdsvis til moped men.. Han har ikke funnet en løsning på det. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 jeg kjøpte nettopp to UVkatoder fra netconnection,runde,og der virka den ene dårlig. første jeg gjorde var å teste den på en annen inverter, men samme resultat, så konklusjonen var at det var en løs kontakt og jeg fikk en ny katode 2 dager senere. men siden du sier at det virka når du dro tilbake er det jo sannsynligvis en dårlig kontakt i invertern? prøvd å bytte om å de to? etter at jeg hadde fått den nye så åpna jeg den ødelagte, og konklusjonen var at alt måtte ha blitt loddet om for å fikse det, og da må du gjerne åpne den som igjen betyr det samme som ødelegge. så dra tilbake å krev en ny inverter, hvis det er det, og ellres krever du ny katode Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 vis OS = oppsett ? så.. har jeg abit nf7. v-2 ... hercules 9800pro 128mb. Corsair Twinx 2x512 mb ( 1024 mb ) PC3200LL Barton 2500+ ( klokka til 3200+ ) SLK - 947u med paps vifte på toppen. Seagate 160 gb. trenger du noe mer ?? ja .. enig.. det var merkelig.. men har prøvd og bytte kontakt i invertern.. men forsatt bare den ene katoden som funker ordentlig.. det var litt merklig.. på digital impuls funka katoden helt drit bra.. men er er den sucky :S Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 noen som kan svare ? sorry mendet plager meg bare mer og mer.. trenger hjelp.. sorry for sånn hopping eller hva det heter :S Lenke til kommentar
neon king Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hvor stor psu har du men det er mest sansynelig (som det ble skrevet over) dårlig kontakt Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) jeg har en 350 wat.. jeg kjøpte meg en ny inverter og en 20cm katode idag.. og den 20cm katoden funka fint på den gamle invertern og det herpa lyset funka like dårlig på den nye invertern.. Endret 18. november 2003 av trym13 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 vis OS = oppsett ? Var nok ment Operativsystem. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 hehe.. har Windows XP pro engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå