Gå til innhold

Treig Reboot og dårlig katode :s

Anbefalte innlegg

spørsmål 1 :jeg har nettopp kjøpt og bygd meg helt ny PC og merka noe rart.. det tar nesten 5 minutter etter jeg har trykka restart eller skru av før PCen virkelig skrur seg av eller rebooter.. hva kan være feil ? og hvordan kan jeg fixe problemet ?

:wow:

spørsmål 2 : jeg kjøpte 2 katoder fra digital impuls.. og når jeg satt dem i fant jeg ut at bare den ene funka.. eller .. den ene funker.. men svakt.. og desutten lyder den bare på den ene siden ! jeg dro tilbake til digitalimpuls og der funka den helt fint!! hva kan være feil ? og hvordan kan jeg få fixa det ?

takker for alle svar..

beklager vis jeg har lagd posten i feil [/i] Kategori !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte nettopp to UVkatoder fra netconnection,runde,og der virka den ene dårlig. første jeg gjorde var å teste den på en annen inverter, men samme resultat, så konklusjonen var at det var en løs kontakt og jeg fikk en ny katode 2 dager senere. men siden du sier at det virka når du dro tilbake er det jo sannsynligvis en dårlig kontakt i invertern? prøvd å bytte om å de to? etter at jeg hadde fått den nye så åpna jeg den ødelagte, og konklusjonen var at alt måtte ha blitt loddet om for å fikse det, og da må du gjerne åpne den som igjen betyr det samme som ødelegge. så dra tilbake å krev en ny inverter, hvis det er det, og ellres krever du ny katode

Lenke til kommentar

vis OS = oppsett ? så.. har jeg abit nf7. v-2 ... hercules 9800pro 128mb.

Corsair Twinx 2x512 mb ( 1024 mb ) PC3200LL

Barton 2500+ ( klokka til 3200+ )

SLK - 947u med paps vifte på toppen.

Seagate 160 gb.

trenger du noe mer ??

ja .. enig.. det var merkelig.. men har prøvd og bytte kontakt i invertern.. men forsatt bare den ene katoden som funker ordentlig..

det var litt merklig.. på digital impuls funka katoden helt drit bra.. men er er den sucky :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...