Rustymagus Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Et godt nytt år betyr forhåpentligvis nye gode spill.FEATURE: Ti spill Jens Erik gleder seg til i 2016 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Kan ikke si jeg umiddelbart ble fristet over å måtte "oppleve" kreft i nærmeste familie via et spill!? Men Firewatch virket veldig interessant. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Mulig jeg har blitt gammel og kynisk, men glder meg nesten aldri til spill lenger, det kommer så mange og så bra spill at jeg sjelden orker å følge med på hva som kommer i framtiden i særlig grad, jeg bare plukker opp det som er bra i etterkant. AtW 7 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Kan ikke si jeg umiddelbart ble fristet over å måtte "oppleve" kreft i nærmeste familie via et spill!? Men Firewatch virket veldig interessant. Nei de fleste av oss gjør dette i RL før eller siden... :/ Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Her var det mye snadder, og det beste er jo at mange av de kuleste spillene på listen din kommer tidlig i år. Noen allerede i januar. Jeg har en veldig god følelse for spillåret 2016.Må si meg litt enig med Vice ang. That Dragon, Cancer, det virker som et interessant spill, men jeg vet ikke om jeg ønsker å utsette meg for det selv. Jeg misunner heller ikke de skribentene som skal anmelde spillet. Med tanke på historien bak og at spillets utvikler er den han er, kan det ikke være så veldig enkelt å forholde seg helt objektivt til det. Endret 12. januar 2016 av Joachim_F Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Syns Cuphead så rått ut! Dette må prøves 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Personlig liste: Mirror's Edge: Catalyst Torment: Tides of Numenera Mass Effect Andromeda Dishonored 2 Overwatch Planet Coaster Rain World No Man's Sky Zelda Wii U? (Om ikke det blir delayed til 2017 og NX) Dette året blir nok et fantastisk år. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Xcom 2! Er nok det fra din liste jeg ser mest frem til. Det som har blitt vist så langt ser helt rått ut. Personlig liste: Mirror's Edge: Catalyst Torment: Tides of Numenera Mass Effect Andromeda Dishonored 2 Overwatch Planet Coaster Rain World No Man's Sky Zelda Wii U? (Om ikke det blir delayed til 2017 og NX) Dette året blir nok et fantastisk år. Godt liste på gang der. Dette blir nok et helt rått år på spillfronten. Sjeldent vi har to gode år på rad. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Pleier å kjefte fælt på anmelderes spillsmak, men dette var en bra liste (på papiret i alle fall, så får vi se hvordan spillene faktisk blir), bortsett fra Digimon og Persona 5, men jeg kan vel forstå valgene på bakgrunn av sentimentale årsaker. Synes det er trist at folk avfeier spill som handler om vanskelige temaer, som kreft i dette tilfellet. Har dere aldri lest en bok eller sett en film som handler om vanskelige temaer og ikke ender lykkelig? Leit om det eneste folk konsumerer er hjernedød underholdning. Det er viktig at spill også omhandler "voksne" temaer. Eneste måten spillmediet kan bli voksent også. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Mirrors Edge og Dishonored 2 har jeg også veldig store forhåpninger til. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Men hva ER Firewatch, Jens Erik? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Gears of war 4, quantom break:) 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Mine topp 5 spill som jeg gleder meg mest til i 2016: 5. Doom 4. Mafia 3 3. Uncharted 4 2. Dishonored 2 1. Hitman Må nevne at om det kommer i 2016 så gleder jeg meg mest til Resident Evil 2 Remake uten tvil. 3 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Mine topp 5 spill som jeg gleder meg mest til i 2016: 5. Doom 4. Mafia 3 3. Uncharted 4 2. Dishonored 2 1. Hitman Må nevne at om det kommer i 2016 så gleder jeg meg mest til Resident Evil 2 Remake uten tvil. Ja hvis RE2 kommer i år - DET gleder jeg meg også veldig til. Foruten dette så gleder jeg meg til Dishonored 2, Zelda WiiU og noen DLC'er til Fallout 4.... Endret 12. januar 2016 av lardvader Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Aner ikke hvilke spill jeg gleder meg til, cuphead skal prøves bare fordi, men gleder meg ikke. Xcom2 og sector zero (en xp pakke) er vel de eneste jeg vet jeg skal ha. Så det er vel lista mi. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Det spillet jeg ser mest frem til i år er nok xcom 2 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Det bildet av en liten baby som får cellegift var helt jævli å se på :'( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Xcom 2 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Mine topp 5 spill som jeg gleder meg mest til i 2016: 5. Doom 4. Mafia 3 3. Uncharted 4 2. Dishonored 2 1. Hitman Må nevne at om det kommer i 2016 så gleder jeg meg mest til Resident Evil 2 Remake uten tvil. Doom, Mafia 3 og RE2 Remake helt klart. Og Rise of the Tomb Raider, det kommer vel denne mnd på pc tar jeg ikke helt feil. Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Cool liste, fortsett med slike. @skribent - "Brutal Legend of Spore", regner med du mener Brutal Legend og Spore her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå