orangemannen Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Dompap på eit strå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Sikker på at'n ikke var full og sov etter å ha fått i seg gjæra bær som de ofte gjør om vinteren? Litt gjengrodd i det mørke så kanskje litt separat lysning av de partiene kan hente litt konturer og detaljer. Et ekstra klikk på skarphet tror jeg den kan tåle. De svarte pinnen nede til høyre trekker lett ufortjent oppmerksomhet så jeg ville klonet eller skåret den bekk. beskjæring nede funker fint uten å berøre stjerten. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Fine farger, men vel mørkt i hodepartiet, kanskje... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Bruser med fjærene pga kulde, eller er stappmett ? Artig bilde synes jeg, det med litt gjengroddhet er nevnt av andre, uten at det forringer bildets kvalitet i særlig grad. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
orangemannen Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Takk for kommentarar, eg har prøvd å redigere litt på biletet i tråd med tilbakemeldingane og har lagt ut ein alternativ versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg