Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

På date med en hvor alt er åpent. Ta med mat, noe hyggelig?

Anbefalte innlegg

Har i noen uker møtt en fantastisk mann som jeg blir skikkelig glad av å tilbringe tid med. Vi har ikke snakket så mye om hvor dette "går" ennå, men virker som det meste er åpent.

På fredag skal vi møtes hjemme hos ham, og være sammen det meste av lørdagen også.

Jeg har lyst til å overraske ham med noe. Tenkte f.eks. å ta med noe slags tapas mat, eller en kake, eller noe annet godt? Han er ikke så flink til å lage mat, men det er jeg, og vi har tenkt å se en film, snakke og kose, så tenker at han kanskje blir glad for at jeg tar med noe?

Høres det dumt ut, eller som en god ide? Om det er en god ide, hva burde jeg i så fall ta med/lage? ?

Anonymous poster hash: 57862...364
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Nesten hva som helst, men husk å ikke ta med ting han ikke liker eller er allergisk mot. Spør gjerne først om han liker de tingene du ser for deg å raske med deg. er han en vin-mann eller øl-mann?

uansett, viktigst av alt, ta med den utadvente og lekne siden av deg selv.

Lenke til kommentar

Hadde en jeg datet tatt med mat og øl/vin/brus hadde jeg gått ned på kne asap.

da hadde jeg fridd mye :/

er ganske vanlig å ta med noe hvis man er invitert hjem til noen.... 

til ts, jeg ville heller foreslått at dere kan lage noe hjemme hos han, å dukke opp med ferdiglaget middag kan kanskje være litt rart men det kommer an på personen.... kanskje det er fint til han.... 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Det er jo veldig hyggelig at du vil overraske han med noe godt :-) Finn ut hva han liker, gjerne spør han, trenger ikke si at du har noe med, da blir det overraskelse, også gjør du det du synes er best til anledningen. :-) Dette nailer du uansett, en slik overraskele er alltid godt tatt i mot, og det er viktig å tenke på at det er tanken som teller :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...