ProphetSe7en Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Kom tilfeldigvis over 123elektronikk når jeg søkte etter ulike ledninger jeg trenger. De virker å være langt lavere i pris enn alle andre på det jeg trenger, men har aldri hørt om butikken før. Noen som har handlet her noen gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Aldri hørt om, men språket på siden er ikke akkurat 100%, så noe stort firma er det neppe. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Det spiller ingen rolle. Det er bare to ledninger jeg skal kjøpe, og de er halv pris av andre. Så lenge jeg får varene er jo jeg fornøyd, men vil ikke kaste penger ut vinduet heller. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Ser ut som at 123elektronikk og cableworld er samme butikk? Ikke veldig positivt det andre sier om dem. http://www.prisjakt.no/shop.php?f=10607 Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Bestilte en optisk splitter fra dem rett før nyttår. Fortsatt ikke mottatt noe og de svarte ikke på sist mail jeg sendte dem. Styr unna! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Ja etter å ha lest brukererfaringer fra de to butikkene som er samme sak så holdt jeg meg unna. Folk som ikke mottok varene sine osv. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg har mottatt alle mine varer ved mine 3 kjøp der. Men, og det er et stort men, de var helt greie å bruke, frem til jeg oppdaget en mangel ved en vare jeg kjøpte. De virker ikke forstå at de måtte forholde seg til forbrukerkjøpsloven etter 30 dager.. Fullstendig norsk er det heller ikke, som jeg fant ut ved samtale med support. Du drar kanskje kjensel på utseende på nettbutikken https://www.avxperten.dk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå