Disorder Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hei Har en forholdsvis ny laptop med Windows 10. Alt funker som smurt bortsett fra oppgavelinja. Når jeg akkurat har startet opp laptopen, så funker alt fint, men etter ca 1 time får jeg ikke opp "vinduene" til forkjellige ting jeg trykker på. Dette kan f.eks være kalenderen, hvis jeg trykker på datoen nede i høyre hjørne. Jeg får heller ikke opp volumslideren hvis jeg trykker på volum osv. Hvis jeg trykker på "start-menyen", så går det ca 10 sek før den popper opp, så den "funker" til en grad Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Får du noen feilmelding fra Explorer.exe? Det kan hende at det er noe galt med Explorer.exe, da dette er et kjent problem i Windows 10 siden dette er et relativt nytt OS. Så Microsoft har ikke rukket å fikse dette. Du kan kjøre sfc /scannow og chkdsk i CMD for å prøve å reparere feilen.. Desse to kommandoene skal scanne PCen for feil, og fikse desse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå