Lisbeth Grendal Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Stillits Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
orangemannen Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Skarpt, god plassering, fin bakgrunn og eg likar greina med snø på som indikerar årstida. 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Nydelig gjengivelse av den europeiske gullfinken! Jeg holder pusten hver gang jeg ser disse! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Slike kommer aldri til meg. Kan du gi'n et tips om at'n ska' få både kjeks. solsikkekjerner og meiseboller. Enn så lenge får jeg nøye meg med svarttrost, gråspurv, pilfink, kjøttmeis, blåmeis og lille rødstrupen som nå har kommet tilbake etter at den forsvant i sommer. Fint plassert i flata den fargerike. 200mm er ikke all verden på denne så jeg tipper at den bærer litt preg av cropping. Øyet titter da fram. Ikke vet jeg om ekstra lysning separat kan gi litt mer? Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hello Nice goldfinch. Stillits ? Best regards Leif ? Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Skarpt, god plassering, fin bakgrunn og eg likar greina med snø på som indikerar årstida. Tusen takk Jan Erik, for hyggelig tilbakemelding Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Nydelig gjengivelse av den europeiske gullfinken! Jeg holder pusten hver gang jeg ser disse! Tusen takk Gro Hyggelig med tilbakemelding. Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Slike kommer aldri til meg. Kan du gi'n et tips om at'n ska' få både kjeks. solsikkekjerner og meiseboller. Enn så lenge får jeg nøye meg med svarttrost, gråspurv, pilfink, kjøttmeis, blåmeis og lille rødstrupen som nå har kommet tilbake etter at den forsvant i sommer. Fint plassert i flata den fargerike. 200mm er ikke all verden på denne så jeg tipper at den bærer litt preg av cropping. Øyet titter da fram. Ikke vet jeg om ekstra lysning separat kan gi litt mer? Roar Tusen takk for hyggelig kommentar Roar. Joda, jeg kan tipse alle som har vært her jeg, og det begynner å bli en god samling. Gråspurv, pilfink, jernspurv, grønnfink, grønnsisik, gråsisik, brunsisik, stillits, løvsanger, svarttrost, gråtrost, gjerdesmett, fuglekonge, skjære, ringdue, bydue, bokfink, bjørkefink, rødstrupe, blåmeis, kjøttmeis, granmeis, dompapp, flaggspett, grønnspett, gulspurv, stær, spurvehauk, spettmeis, sidensvans og løvsanger, er de jeg kan komme på. Man har fått de fleste av disse på brikka, men et fåtall blir bra nok til å jobbe videre med. At bildet i dag ikke ble 100%, skyldes nok igjen fotografen. Jeg bruker et Nikon D-7100, EX-format, så da skulle en 200mm bli som en 300mm. Men jeg prøver og prøver Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Hello Nice goldfinch. Stillits ? Best regards Leif ? Tusen takk for hyggelig kommentar Leif Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Fargefint! Tusen takk smort1, for hyggelig kommentar Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Utmerket bilde av stillitsen. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Utmerket bilde av stillitsen. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg