Gå til innhold

32" eller 42"?

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at eg pussa opp rommet mitt, har eg bestemt meg for å kjøpa eit nytt TV.

På grunn av at eg sit ganske nerme, treng eg ikkje større enn 42", og eg kan nok greia meg med ein 32" også.

Når det gjeld pris, vil eg helst ikkje betala for mykje. Ein plass mellom 2000 og 3500.

TV-en treng ikkje smart-TV funksjon då eg kjøper Google Crhomecast i staden.

Det største kravet mitt er at eg må få sourrondanlegget mit tilkopla på ein måte. Dette er eigentleg til pc, så utgangane er slik som på bilete. On det trengs noko form for omformar, er ikkje det nok problem.

Då håpar eg dykk har nokre gode anbefalingar til desse kriteria :)

På førehand takk

post-322783-100197_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne må da være ok? 

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/KDL40R553BAE/sony-40-led-tv-kdl-40r553bae

Men hvilken forsterker bruker du? De utgangene der tror jeg er lite praktiske. TV'n har bare inngang for Optisk (toslink) og vil da kreve at man digitaliserer signalet. Da trenger du en DAC eller RCA til Toslink adapter. Men først bør det være mulig å kvitte seg med de ledningene du bruker nå.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle innvendingar, meiningar og forslag til no!

Eg sit ganske nerme, det er snakk om eit par meter, så eg trur eg klarer meg med storleiken eg nemnde.

Når det gjeld kablar. Anlegget har ein innebygd forsterkar. Alt er kopla til subwooferen. Difor legg eg med nokre bilete av korleis det ser ut på baksida.

Nett no er eg på mobil, så eg kan berre få eit bilete, men eg kan nok ordna noko på datamaskina i morgon.

post-322783-1146097_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har ikke sett noen TV-er med analoge surround-utganger (som PC-anlegget ditt krever).

Svært mange TV-er har en optisk lydutgang som gir deg surround, men da kreves det at du har en optisk inngang på forsterkeren også (noe din tydeligvis ikke har).  Svært mange (de fleste?) vanlige surround-receivere har dette.

Hvilke TV-signaler skal du ta inn?  Skal du ha en ekstern dekoder?  Hvis ja, hvilke lydutganger har denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...