Gå til innhold

Hvor er det blitt av de venstreorienterte og innvandrings-vennlige?


Anbefalte innlegg

Terrorisme er jo å skape frykt i en "stor gruppe mennesker" så det de er uenige om er vel hva en "stor gruppe mennesker" betyr. En tyv som bryter seg inn i et gitt nabolag flere ganger så hele nabolaget frykter at de skal bli frastjålet ting er også en terrorist. Veldig vagt begrep som er for bredt.

 

Utifra det så er jo USA og vesten også terrorister da vi har satt mye frykt i befolkningen i diverse land og steder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har de fleste stukket hodet ned i sanden nå som det kom fram at vi som var imot migrantene til å begynne med hadde rett ? :)

 

For hvem hadde vell trodd at en innavlet gjeng med gjennomsnitt IQ på rundt 70 som verken kan språket eller har noen utdanning som kan brukes i arbeidsmarkedet ville by på problemer i et moderne samfunn?

 

La oss ikke glemme religionen de bringer med seg heller :)

 

Spennende framtid vi går mot.

De kommer aldri til å innrømme at de hadde feil. En arrogant gjeng er det fleste av dem, og sier man imot så er man den største rasisten på hele planeten.

 

Denne videoen passer også inn i denne tråden: https://www.facebook.com/1465347177107415/videos/1493162980992501/

Endret av morgan_kane
  • Liker 1
Lenke til kommentar

EU rapport om terror: https://www.europol.europa.eu/content/european-union-terrorism-situation-and-trend-report-2015

 

Nevner blant annet:

  • 4 drept i terrorangrep i 2014.
  • Totalt 201 angrep.
  • 774 arrestert.
  • 109 terrorangrep i UK i 2014, 132 arrester.
  • 52 terrorangrep i Frankrike i 2014, 238 arrester.
  • Deler opp terrorisme i flere grupper: "Religiøs inspirert", "Etno-nasjonalistiske og separatist", "Venstre og anarkist", "Høyre" og "Enkeltstående".
  • Mest "Religiøs terrorisme" i Frankrike og Belgia.
  • Mest "Etno-nasjonalistiske og separatist terrorisme" i Frankrike og Spania.
  • Mest "Venstreorientert og anarkistisk terror" i Spania, Hellas og Italia.
  • Økt anti-semietikk og anti-islamistiske hendelser fra "Høyre terror". Ingen angrep, men 34 arrestert.

 

Sitater fra Kapittel 1.1:

"The number of attacks increased in 2014, contrary to the trend in past years. (...)"

 

"Overall, attack specifically classified as separatist terrorism accounted for the largest proportion, followed by anarchist and left-wing attacks. France reported 50 separatist attacks, all of them in Corsica."

 

"Two attacks were classified as religiously inspired. (...)" (Inkludert de 4 døde)

 

"The largest proportion of arrests was linked to religiously inspired terrorism (395/774), as it was in 2013 (216). (...)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så du må faktisk bli berørt på et personlig nivå for å i det hele tatt forstå hva som skjer rundt deg?

 

Spennende tankegang som kommer til å gjøre alt værre før andre må rydde opp :)

 

 

Det er jo det jeg sier, det skjer ikke noe rundt meg. Ingen bekjente, eller familie er berørt. Så nei, det handler ikke om bare meg personlig. Og som jeg sier har jeg tiltro til at vi har kontroll her til lands, som det kan se ut til å være verre med i andre deler av Europa, beklageligvis .

 

 

Hva om søsteren/moren din kommer løpende etter 2-3 asylsøkere voldtok henne, hva sier du da ?

 

For min del er det mer verdt beskytte 10 Norske kvinner fra voldtekt en å ta inn 10000 flyktninger.

 

Fleste kvinner jeg kjenner som har opplevd voldtekt sidestiller det ofte med at de heller skulle ønske de ble drept, tar ofte mange mange år kommer seg forbi en slik tankegang og det blir noe de må leve med resten av livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva om søsteren/moren din kommer løpende etter 2-3 asylsøkere voldtok henne, hva sier du da ?

 

For min del er det mer verdt beskytte 10 Norske kvinner fra voldtekt en å ta inn 10000 flyktninger.

 

Fleste kvinner jeg kjenner som har opplevd voldtekt sidestiller det ofte med at de heller skulle ønske de ble drept, tar ofte mange mange år kommer seg forbi en slik tankegang og det blir noe de må leve med resten av livet.

 

 

Hva om de kommer løpende etter å ha blitt voldtatt av Norske menn? Skal vi da kaste ut alle menn slik at ingen damer blir voldtatt? Er det løsningen mener du ?

 

Det er håpløst å komme med slike argumenter da det ikke bare er flyktninger som voldtar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Terrorisme er jo å skape frykt i en "stor gruppe mennesker" så det de er uenige om er vel hva en "stor gruppe mennesker" betyr. En tyv som bryter seg inn i et gitt nabolag flere ganger så hele nabolaget frykter at de skal bli frastjålet ting er også en terrorist. Veldig vagt begrep som er for bredt.

 

Utifra det så er jo USA og vesten også terrorister da vi har satt mye frykt i befolkningen i diverse land og steder.

Dette er jo bare tull. At mennesker blir skremt av innbrudd er bare en bi-effekt av handlingen til tyven. Tyven bryter seg ikke inn fordi han ønsker å skremme folk. Det er ikke noe mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har sett konsekvensene. Jeg vil si at 90% av mine venner er etablert på venstresiden og har en ganske liberal holdning til innvandring. Men det siste året har de innsett hvilke følger masseinnvandringen kan ha på et samfunn, i tillegg til at flere venstreorienterte ledere i europa har sett seg nødt til å stramme inn. Norge har hatt veldig moderat innvandring sammenlignet med mange andre land, og dermed ikke fått like store følger for samfunnet vårt som andre land, masse innvandringen vi ser nå har nok fått mange til å endre syn.

 

Jeg har fremdeles venner som mener at vi må slippe alle inn, og som medmenneske så kan jeg forstå at de har disse synspunktene, men som en person som har litt mer innsikt i økonomi, så er ikke Norge i stand til å huse denne masse innvandringen vi nå ser på dette tidspunktet med dalende oljepris og en opptrappende omstilling.

 

Argumentet blir da, vi har jo oljefondet. Stikkordet her blir da FOND. Fond er kun en verdi av kontanter investert. Dette er noe jeg føler har blitt en realitet blant mine venner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Komisk hvor opptatte alle innvandringsmotstandere plutselig er av kvinners rettigheter. Får håpe det ikke gir seg helt igjen, når denne saken har lagt seg, men det er kanskje å ha litt vel høye forhåpninger.

Så faktisk det å være opptatt av at kvinner(eller barn) ikke skal voldtas eller bli seksuelt misbrukt skal nå forsøkes å bli vridd til å være noe negativt.?? Skjerp deg! Du fremstår som noe av det verste venstresiden kan tilby med slike budskap :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva om de kommer løpende etter å ha blitt voldtatt av Norske menn? Skal vi da kaste ut alle menn slik at ingen damer blir voldtatt? Er det løsningen mener du ?

 

Det er håpløst å komme med slike argumenter da det ikke bare er flyktninger som voldtar. 

 

 

Hvor skal man kaste ut norske menn da? Du skjønner vel at motargumentet ditt blir ganske poengløst.

 

Norske menn som voldtar er vårt problem. Asylsøkere som voldtar burde ikke være vårt problem da de ikke burde fått lov å gå løst til å begynne med.

Venter på den dagen der land tar ansvar og holder asylsøkere på mottak til endelig avgjørelse er tatt. Det er kanskje ikke bedre for dem, men mye bedre for oss, og det er oss selv vi bør tenke på først og fremst.

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva om de kommer løpende etter å ha blitt voldtatt av Norske menn? Skal vi da kaste ut alle menn slik at ingen damer blir voldtatt? Er det løsningen mener du ?

 

Det er håpløst å komme med slike argumenter da det ikke bare er flyktninger som voldtar. 

 

 

Hvor skal man kaste ut norske menn da? Du skjønner vel at motargumentet ditt blir ganske poengløst.

 

Norske menn som voldtar er vårt problem. Asylsøkere som voldtar burde ikke være vårt problem da de ikke burde fått lov å gå løst til å begynne med.

Venter på den dagen der land tar ansvar og holder asylsøkere på mottak til endelig avgjørelse er tatt. Det er kanskje ikke bedre for dem, men mye bedre for oss, og det er oss selv vi bør tenke på først og fremst.

 

 

Problemet er at vi uansett snakker om en promille av befolkningen/flyktningene. For min del kunne vi gjerne kastet ut norske menn som voldtar og driver annen kriminalitet, hvorfor skal vi bruke masse penger på å ha dem i fengsel når vi bare kan dropshippe de til Syria for å krige eller noe sånn. Men det betyr ikke at jeg syns vi skal sende ALLE menn til Syria pga de er potensielle overgripere... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Komisk hvor opptatte alle innvandringsmotstandere plutselig er av kvinners rettigheter. Får håpe det ikke gir seg helt igjen, når denne saken har lagt seg, men det er kanskje å ha litt vel høye forhåpninger.

 

Holdningene enkelte grupper har til bla. kvinner og homofile har da vært viktige argumenter mot innvandring lenge, og er slettes ikke noe nytt som har dukket opp plutselig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Komisk hvor opptatte alle innvandringsmotstandere plutselig er av kvinners rettigheter. Får håpe det ikke gir seg helt igjen, når denne saken har lagt seg, men det er kanskje å ha litt vel høye forhåpninger.

 

Har venstresiden enerett på kvinnerettigheter? 

 

Rart venstresiden er positive til å ta imot horder av mennesker med horrible kvinnesyn om dere er så opptatt av kvinners vel og ve.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva om søsteren/moren din kommer løpende etter 2-3 asylsøkere voldtok henne, hva sier du da ?

 

For min del er det mer verdt beskytte 10 Norske kvinner fra voldtekt en å ta inn 10000 flyktninger.

 

Fleste kvinner jeg kjenner som har opplevd voldtekt sidestiller det ofte med at de heller skulle ønske de ble drept, tar ofte mange mange år kommer seg forbi en slik tankegang og det blir noe de må leve med resten av livet.

 

 

Hva om de kommer løpende etter å ha blitt voldtatt av Norske menn? Skal vi da kaste ut alle menn slik at ingen damer blir voldtatt? Er det løsningen mener du ?

 

Det er håpløst å komme med slike argumenter da det ikke bare er flyktninger som voldtar. 

 

 

 

Hvordan har det seg at eneste argument slike som deg kan komme med er det over ?

Etnisk Norske menn har ikke fått en ny sjans i et av verdens beste land vi er født her og samme er slekten langt tilbake, så vi skal ikke sendes ut om vi gjør noe men fengsles.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvordan har det seg at eneste argument slike som deg kan komme med er det over ?

Etnisk Norske menn har ikke fått en ny sjans i et av verdens beste land vi er født her og samme er slekten langt tilbake, så vi skal ikke sendes ut om vi gjør noe men fengsles.

 

 

Slik som deg? Hva vet du om meg? Du setter meg i bås, ut i fra ekstremt lite empiri, akkurat som flyktningene, hm lukter r.... land vei ja...

 

Jepp, vi skal få alt på sølvfat fordi vi vant loddtrekningen om fødeplass. Hører du selv hvor latterlig det er? Håpløst. For min del kan vi sende alle som driver med ugang ut og heller ta i mot fine folk, de trives jeg best med :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvordan har det seg at eneste argument slike som deg kan komme med er det over ?

Etnisk Norske menn har ikke fått en ny sjans i et av verdens beste land vi er født her og samme er slekten langt tilbake, så vi skal ikke sendes ut om vi gjør noe men fengsles.

 

 

Slik som deg? Hva vet du om meg? Du setter meg i bås, ut i fra ekstremt lite empiri, akkurat som flyktningene, hm lukter r.... land vei ja...

 

Jepp, vi skal få alt på sølvfat fordi vi vant loddtrekningen om fødeplass. Hører du selv hvor latterlig det er? Håpløst. For min del kan vi sende alle som driver med ugang ut og heller ta i mot fine folk, de trives jeg best med :)

 

 

 

Du lever i et utopia der alle grenser er borte eller ? Og rasist kan du betydning av det ?

 

Og hvis du lever i den illusjonen at de virkelig flyktingene er de som kommer så tar du saklig feil, de som virkelig har det jævlig har ikke råd til en reise gjennom Europa!!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Du lever i et utopia der alle grenser er borte eller ? Og rasist kan du betydning av det ?

 

Og hvis du lever i den illusjonen at de virkelig flyktingene er de som kommer så tar du saklig feil, de som virkelig har det jævlig har ikke råd til en reise gjennom Europa!!

 

 

"Rasisme betegner oppfatninger eller holdninger om at mennesker kan deles inn i forskjellige raser og at disse kan rangeres etter verdi. "

 

Det er jo nettopp dette du gjør,setter mennesker i bås, og rangerer de etter verdi. "De er ikke verdt så mye som oss siden de ikke var her først. eller med andre ord siden de ikke er som meg". Så ja, du er relativt nærme... Men jeg sa aldri du var, bare at det luktet det lang vei. Blir vanskelig for meg å si uten å kjenne deg, du vet noen tar forbehold om slikt...

 

Når har jeg sagt dette? Nå finner du bare på ting? Jeg er klar over at det finnes mange som ikke har råd, og det er skammelig at de faktisk må ha råd da de kunne ha flydd med kjos for 299,-(ja overdrivelse, men du fatter poenget) men dette har jo EU spolert og det er nå mafia virksomhet for de rike som gjelder, tragisk. 

 

Derfor synes jeg det er bra at nasjoner som oss velger å ta i mot kvoteflyktninger, da kan vi kanskje få hentet ut noen som elles ikke ville klart det selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...