Fjåtten Marcus Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hei. Nettopp fått meg en ny bil. Audi A4 B5 1998 Avant. Også er jeg så uheldig at høytaleren/subben i sjafør siden er sprengt. Så den trenger å byttes. Så sliter litt her med å finne ut hva slags størrelse som er riktig i dørene samt om det er to forskjellige der ? (Diskant) Også samtidig hvordan jeg skal gå fram med å sette dem inn, er det klips for lukene ? Eller må hele døra innvendig av ? Noen som har erfaringer osv som kan gi meg noen råd her ? Takker å bukker. Lenke til kommentar
Fjåtten Marcus Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Vil denne passe tror dere? http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-B5-speakers-front-door-completely-tweeter-and-woofer-with-adapter-/351620831692 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ta av dørtrekket om mål. En bil fra 98 kan ha hatt 5 eiere som har skrudd flere forskjellige elementer inn og ut, er ikke sikkert du har originale festeplasser igjen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Har et par som passer jeg, tatt ut av min 97mod A4 B5 Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Orginalt er det 5 1/4, eller 5,25 som dei og heiter som står i døro. Men eg veit om fleire som, med litt arbeid, har fått 6,5 inn dørene. Mao, skru av dørtrekket og sjå Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Men når du først er i gang, legg gjerne litt penger i eit skikkelig frontsett og forsterker om du har muligheten. Forskjellen er fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå