AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Jeg begynte og få litt vondt i halsen når jeg svelger. Men så kikket jeg ned i halsen og så at den ene mandelen var hoven og har fått et slags hvitt belegg på seg. Hva er dette?? La ved et bilde i spoileren, men se BARE om du tør? Takk for svar! Anonymous poster hash: 2c6cf...bfb Lenke til kommentar
Finland Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 De hvite prikkene er bakterie. Fjerner du bakterien blir du frisk igjen i løpet av 3-4 dager. Gud velsigne deg og fred være med deg min venn. Her har du behandlingen. https://www.youtube.com/watch?v=yTxAMXVzPtU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Kan være streptokokker. Kom deg til lege før hele halsen hovner opp. Lenke til kommentar
Finland Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ikke stol på oss. Ta en tur innom legevakten. Fred være med deg. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Kan være tonsilitt, som igjen kan skyldes streptokokker etc. Legen min trodde jeg hadde det en gang, og satte meg på 2 antibiotikakurer, samt paracet... som var til ingen nytte da det viste seg å være kyssesyka.. og da skal man helst ikke ta paracet heller... Uansett, dra til legen, kan være en liten filleting, eller noe som kan være mer alvorlig, som kyssesyka.Om han setter deg på pencilin og sender deg hjem, be om en blodprøve for å utelukke det som kan være noe mer alvorlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå