Gå til innhold

Er B&O BeoPlay H8 verdt pengene?


Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Skal kjøpe nye hodetelefoner da jeg herpa mitt 3. par beats (aldri mer beats)... For meg er det viktig at hodetelefonene har god on-ear funksjon og er behagelige å ha på (imotsetning til beats). 

Ser at Bose QC25 er svært populære, med god grunn?! Noen som har prøvd  B&O BeoPlay H8? eller H7? 

Har lest noen anmeldelser altså, men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv QC25 og må innrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor så mange bitcher over lydkvaliteten. Den er såpass bra at jeg ikke bryr meg spesielt for å si det slik.

Det er selvsagt ikke valget du går for om du skal sitte hjemme, men dersom du skal ut, er min mening at den aktive støydemping er virkelig et must have. Når alt er såpass stille pga støyreduksjon, får du også en god del detaljer man ofte ikke hører også.

Lenke til kommentar

Jeg syns lyden i QC25 er helt ok med støydempingen, men det virker som om mange mener at det er lyden og ikke støydempingen man betaler for. Den passive støydempingen i QC25 er derimot ikke bra i det hele tatt. Komfortmessig er de ganske behagelige selv med kunstskinnputene (jeg er ikke så glad i kunstlær).

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke kjøpt hodetelefoner til over 4000 kroner om jeg hadde for vane å ta knekken på de etter nokså kort tid, med mindre man er ute etter et sort hull å hive penger ned i. Men H8 har mye for seg.

 

Stemmer i de som mener at QC25 er eneste rette valg om en bare er ute etter god aktiv støydemping til bruk på flyet, men det er også det eneste de er best på.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

psb m4u 2 har vel aktiv støydemping og får ganske bra tilbakemeldinger på lydkvalitet.

 

.ser at den er 500 dyrere en qc25. men tror du har igjen for merkostnaden. dem har dem på hifiklubben. Prøvelytting er jo alltids gratis..hør og vurder om det er verd merprisen. Liker i hverfall roomfeel teknologien som er tilstede i nad viso hp50. Denne  skal også  være til stede i disse fra psb

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...