Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nervøs av å putte den inn selv

Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig flaut problem. Har møtt ei jente som jeg har blitt veldig glad i, vi har hatt sex noen ganger nå. Det er alltid hun som må dytte inn penis, fordi jeg blir nervøs av å gjøre det selv. Jeg har prøvd det selv et par ganger, men det ender opp med at jeg bare krongler det til og blir slapp (fordi jeg blir stressa og nervøs).

Dette går utover selvtilliten min. Når vi har drukket, går det fint - fordi jeg da har mer selvtillit og er mer avslappet. Det virker som jeg er den eneste med akkurat dette problemet, og det er ganske pinlig for meg.  Hva bør jeg gjøre? :hm:

Anonymous poster hash: d88af...469
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei men i all verdens land og rike da. Det får da være grenser for hva slags bagateller man skal problematisere.

At hun hjelper pikken din inn er da overhodet ikke noen sak å henge seg opp i. Jo mer hun tar på pikken din, jo bedre er det. Nyt det heller.

Herregud, mann.

Anonymous poster hash: f953b...bce
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har et veldig flaut problem. Har møtt ei jente som jeg har blitt veldig glad i, vi har hatt sex noen ganger nå. Det er alltid hun som må dytte inn penis, fordi jeg blir nervøs av å gjøre det selv. Jeg har prøvd det selv et par ganger, men det ender opp med at jeg bare krongler det til og blir slapp (fordi jeg blir stressa og nervøs).

Dette går utover selvtilliten min. Når vi har drukket, går det fint - fordi jeg da har mer selvtillit og er mer avslappet. Det virker som jeg er den eneste med akkurat dette problemet, og det er ganske pinlig for meg.  Hva bør jeg gjøre? :hm:

Anonymous poster hash: d88af...469

Gni/masser wineren din mot brødet hennes så blir det mer opphissende for deg og henne før du legger pølsen i brødet.. Jo mer du fokuserer på å kose deg og ha det godt med damen din, jo mindre stresset/nervøs vil du bli og du&kjerringen mer fornøyd 

bruk glidekrem for mer hygge.. :whistle:

Endret av Scientia3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...