lilo Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 ok eg kjøpte en IBM 60x 60gig av ITBUTIKKEN.DK i høst en gang... disken funka helt fint fram til jul da klikka den fullstendigt og mitt eneste håp var å sende den inn og få en ny disk på garantien... (noe som jeg skal ha ettersom disken er konstantert at leserhodet har løsna og svidd seg fast i platene) MEN HVA GJØR EG NÅR DET ER GÅTT 2MND SIDEN EG SENDTE DISKEN TIL ITBUTIKKEN og mail etter mail har klaga og spurt etter hvor disken min befinner seg og dem sender følgende svar tilbake at dem ikke har mottatt noe pakke med en IBM 60gig... ----------------------------------------------------- Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=17026&forum=60 Lenke til kommentar
viranth Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Skulle ikke ha kjøpt IBM til å begynne med, men det er bare min mening. Har du kvittering på at du har sendt pakken, kan du gå til posten å få dem til å finne dem. Eller kreve erstatning hvis du forsikret den, kan vel kanskje det uansett. Men hvis itbutikken eler hva nå enn det var, sier de ikke har motatt noen pakke, da er det tydlig at problemet ligger hos posten. =) Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Du må da ha fått et sendingsnummer? Dette kan jo du spore på nettet (posten.no) og se hvor pakken befinner seg, evt. be posten spore den opp. Normalt ingen problemer. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: lilo valgte Emne: AAAAARRRG!!!! HVA F*** SKAL JEG GJØRE? Dette hadde vært fint om denne hadde vært i kategorien cd, harddisk & lagring, plus at jeg, personlig, mener at du definitivt kunne valgt en annen overskrift. Allikevel, mens jeg fortsatt er her, kan jeg vel bare si, lykke til med garantisaken. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: -------------------------------------------------------------------------------- BRUK ET PAR HUNDRE KRONER EKSTRA OG KJØP I DITT NÆRMESTE DATASJAPPE............................. ---------------------------------------------------- lilo valgte Emne: AAAAARRRG!!!! HVA F*** SKAL JEG GJØRE? -------------------------------------------------------------------------------- Dette hadde vært fint om denne hadde vært i kategorien cd, harddisk & lagring, plus at jeg, personlig, mener at du definitivt kunne valgt en annen overskrift. Allikevel, mens jeg fortsatt er her, kan jeg vel bare si, lykke til med garantisaken. Lenke til kommentar
lilo Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 jada eg kjøper en HD rett borte i gata til 1000 spenn mere en det den koster på i.net ja mycke!!! må jo vere invalid eller ikke ha mulighet til å shoppe på i.net for å gjøre det og topicen? hva ****? eg var pissed når eg skreiv den!? ok? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hvis du skal sende et eller annet til noen og vil ha bevis for at pakken er sendt bør du: a) ta vare på kviteringen B) sende pakken som rekomandert pakke. du får da en egen kvitering som bevis på at denne er sent. hvis ikke dette blir gjort tror jeg du sliter litt med å kreve noe på forsikring osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå