omp9 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hei, når jeg går inn på Netflix på arbeids PC'en på jobben, kommer det opp en melding om fra Blue Coat som sier Access Denied. Finnes det en mulighet for meg å snike meg rundt denne blokkeringen? Har prøvd forskjellige nettlesere men det fungerte ikke. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 blue coat er brannmuren det jau.. Har du mulighet for å komme gjennom den med en vpn f.eks ? Hvis ikke så sliter du litt. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hei, når jeg går inn på Netflix på arbeids PC'en på jobben, kommer det opp en melding om fra Blue Coat som sier Access Denied. Finnes det en mulighet for meg å snike meg rundt denne blokkeringen? Har prøvd forskjellige nettlesere men det fungerte ikke. Kan det tenkes at arbeidsgiver ikke vil at du skal se på netflix i arbeidstiden? 6 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 blue coat er brannmuren det jau.. Har du mulighet for å komme gjennom den med en vpn f.eks ? Hvis ikke så sliter du litt. Har prøvd med Hola i chrome nettleseren, men gikk ikke det heller Kan det tenkes at arbeidsgiver ikke vil at du skal se på netflix i arbeidstiden? Det kan tenkes, men det er endel "dødtid" i jobben min, har jo tv på jobb. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Da er det jo bare å spørre arbeidsgiver om det går ann og fikse ettersom han da vet om den "dødtiden" på jobb. Eller han ikke vet det og du må jobbe mer, du har ihvertfall 2 valg Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Er ikke så enkelt, jobber i et internasjonalt konsern med servere og it-avdeling i helt andre land, tipper det er felles rettningslinjer for alle i konsernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå