Brittana Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Vi har fått en oppgave i norsk, der vi skal finne en problemstilling som vi skal skrive om, og så skal vi fremføre det vi har skrevet. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal skrive om. Tenker kanskje en problemstilling rundt temaet homofili, men jeg er åpen for andre ideer. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Homofili i litteratur før og nå. Hvordan ble homofili skrevet om i litteratur for xx år siden kontra idag. Endret 11. januar 2016 av PerAndre123 Lenke til kommentar
Brittana Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Det er et veldig godt forslag, men vi har ikke så god tid til å skrive, så det hadde kanskje vært best med et lettere tema, men takk for forslaget Homofili i litteratur før og nå. Hvordan ble homofili skrevet om i litteratur for xx år siden kontra idag. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Finn en bok som har homofili i seg, og analyser boken. Hvordan skriver forfatteren om homofili blabla osv. Endret 11. januar 2016 av PerAndre123 Lenke til kommentar
Brittana Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Har du andre forslag da? Trenger ikke være om homofili, eventuelt hvilke andre problemstillinger? Det kan være hva som helst Endret 12. januar 2016 av Brittana Lenke til kommentar
ceauses03 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hvilken klasse går du i ? Hadde for noen uker siden eksamen om Stortingets makt i Norge. Problemstillingen min var hvordan Stortingets makt påvirkes når regjeringen går fra å være en flertallsregjering til en mindretallregjering. Hvis du vil, så kan jeg sende deg hele oppgaven. Lenke til kommentar
duckArmy Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Hva med noe språkrelatert?Vil det norske språket utryddes til fordel for engelsk og emoji'er?Eller om norsk som anvendt (virkemiddel?) språk i populærmusikk? Gjør Moddi suksess fordi han synger på norsk, eller kan han synge på norsk (også) fordi han gjør suksess? Endret 13. januar 2016 av krsvgr Lenke til kommentar
IMN Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hvilken klasse går du i ? Hadde for noen uker siden eksamen om Stortingets makt i Norge. Problemstillingen min var hvordan Stortingets makt påvirkes når regjeringen går fra å være en flertallsregjering til en mindretallregjering. Hvis du vil, så kan jeg sende deg hele oppgaven. Hei, Hvilke fag hadde du den eksamen i? Lenke til kommentar
ceauses03 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hvilken klasse går du i ? Hadde for noen uker siden eksamen om Stortingets makt i Norge. Problemstillingen min var hvordan Stortingets makt påvirkes når regjeringen går fra å være en flertallsregjering til en mindretallregjering. Hvis du vil, så kan jeg sende deg hele oppgaven. Hei, Hvilke fag hadde du den eksamen i? Politikk og menneskerettigheter Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Om du er interessert i homofili så kan du ta for deg at homofilt ekteskap ble nasjonalt lovfestet i USA i fjor, eksempelvis. Stort tema med mange gode poenger på både den positive og negative siden, sikkert lett å få en bra karakter ut av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå