Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp med problemstilling

Anbefalte innlegg

Vi har fått en oppgave i norsk, der vi skal finne en problemstilling som vi skal skrive om, og så skal vi fremføre det vi har skrevet. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal skrive om. Tenker kanskje en problemstilling rundt temaet homofili, men jeg er åpen for andre ideer. Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et veldig godt forslag, men vi har ikke så god tid til å skrive, så det hadde kanskje vært best med et lettere tema, men takk for forslaget

Homofili i litteratur før og nå. Hvordan ble homofili skrevet om i litteratur for xx år siden kontra idag.

Lenke til kommentar

Hvilken klasse går du i ?

Hadde for noen uker siden eksamen om Stortingets makt i Norge. Problemstillingen min var hvordan Stortingets makt påvirkes når regjeringen går fra å være en flertallsregjering til en mindretallregjering. Hvis du vil, så kan jeg sende deg hele oppgaven.

Lenke til kommentar

Hva med noe språkrelatert?

Vil det norske språket utryddes til fordel for engelsk og emoji'er?

Eller om norsk som anvendt (virkemiddel?) språk i populærmusikk? Gjør Moddi suksess fordi han synger på norsk, eller kan han synge på norsk (også) fordi han gjør suksess?

Endret av krsvgr
Lenke til kommentar

Hadde for noen uker siden eksamen om Stortingets makt i Norge. Problemstillingen min var hvordan Stortingets makt påvirkes når regjeringen går fra å være en flertallsregjering til en mindretallregjering. Hvis du vil, så kan jeg sende deg hele oppgaven.

Hei,

Hvilke fag hadde du den eksamen i?

Lenke til kommentar

Hei,

Hvilke fag hadde du den eksamen i?

Politikk og menneskerettigheter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...