SusanneB Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Jeg leter for øyeblikket etter to seperate enkelbilletter: Bergen > Ho Chi Minh og Bangkok > Bergen i juni/juli 2016 Vet noen om noen gode nettsider for dette? Det billigste jeg finner (som ikke tar ~40 timer ligger på 4000 kr en vei, det må da være mulig å finne noe billigere?) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Jeg leter for øyeblikket etter to seperate enkelbilletter: Bergen > Ho Chi Minh og Bangkok > Bergen i juni/juli 2016 Vet noen om noen gode nettsider for dette? Det billigste jeg finner (som ikke tar ~40 timer ligger på 4000 kr en vei, det må da være mulig å finne noe billigere?) Virkelig, må det være billigere enn 4000 for å reise så langt? Ikke rart det er nød i den bransjen når folk forventer slike priser. Enten må du peile deg inn på lavprisselskapene, og regne med ekstreme tider eller vente på en kampanje. Men mye billigere enn det tviler jeg på at du finner. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Emirates og de andre flyselskapene rundt der pleier å være gode på pris. Endret 11. januar 2016 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå