TST Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 – Et viktig steg i riktig retning dersom Norge skal henge med i toppen.E-SPORT: Norske klubber er positive til e-sport på videregående skole Lenke til kommentar
Sickmau5 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hva blir neste ? Drikke øl og se på fotball må inn i klasseromme : ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Studiepoeng?? Det skulle stå karakter. Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hva blir neste ? Drikke øl og se på fotball må inn i klasseromme : ) ??????? 2 Lenke til kommentar
LionsEmperor Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hva blir neste ? Drikke øl og se på fotball må inn i klasseromme : ) Hva skal det liksom bety? Sier du at e-sport og øl drikking har samme studie verdi? Med tanke på at de kommer til å følge læreplanen for toppidrett fra utdanningsdirektoratet ser jeg ikke hvorfor dette skulle være noe verre å studere enn andre sporter. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hva blir neste ? Drikke øl og se på fotball må inn i klasseromme : ) http://beverageacademy.no/olkelner.html Lenke til kommentar
CG Flaker Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hva blir neste ? Drikke øl og se på fotball må inn i klasseromme : ) Gratulerer med årets hittil mest useriøse kommentar! Lenke til kommentar
wwww Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hva blir neste ? Drikke øl og se på fotball må inn i klasseromme : ) ??????? stein villmann!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Med tanke på at de kommer til å følge læreplanen for toppidrett fra utdanningsdirektoratet ser jeg ikke hvorfor dette skulle være noe verre å studere enn andre sporter. Det at det engang finnes skoler som underviser i noen "toppidretter" er nytt for meg, og høres ganske latterlig ut med tanke på hvor få som sannsynligvis vil klare å leve av det. Men hvis det finnes for andre idretter, så er det vel ikke noe værre med e-sport. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Med tanke på at de kommer til å følge læreplanen for toppidrett fra utdanningsdirektoratet ser jeg ikke hvorfor dette skulle være noe verre å studere enn andre sporter.Det at det engang finnes skoler som underviser i noen "toppidretter" er nytt for meg, og høres ganske latterlig ut med tanke på hvor få som sannsynligvis vil klare å leve av det. Men hvis det finnes for andre idretter, så er det vel ikke noe værre med e-sport. Har du aldri hørt om NTG? http://ntg.no/no/page2.html Det finnes skoler for flere idretter, de fleste toppidretter krever jo dedikasjon og mange timer med trening hver dag. Det nye her er jo bare at de har dratt inn pcspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå