Gå til innhold

Facebooktrøbbel på mobilen

Anbefalte innlegg

Hei. Har en samsung s5 med telenorabonnement. I det siste har jeg opplevd et litt spesielt problem. Hvis jeg bruker mobildata oppdaterer ikke Facebook seg. Jeg får ingen feilmeldinger, men alle sakene på tidslinjen er skikkelig gamle og det kommer ingen nye når jeg prøver å oppdatere. Hvis jeg går inn på wifi renner det plutselig inn masse nytt innhold. Nettleser og epost funker fint med mobildata, det er bare facebook som sliter. Har prøvd å oppdatere og å avinstallere og installere på nytt. Det hjalp ikke. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dKc7vp3W

Regner med du bruker den offisielle appen, men se om du får bedre resultat med uoffisielle, som Folio. Andre tanker kan være at du på et punkt har sakt ja til å begrense Facebook appen sin mobildatatilgang for å redusere datatrafikk, så kanskje let etter det inne på mobildatainnstillinger.

Lenke til kommentar

Har skrudd av og på en del ganger, ja.

Sjekket datainnstillingene, alt ser fint ut der. Det oppgis også at facebook-appen har brukt en del data den siste måneden, men dette problemet har vart lenger enn det...

Vil helst ikke bruke en annen app om jeg kan unngå det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W

Foreslo helst annen app kun for feilsøking. Se om du ikke klarer å finne en .apk-fil til en facebook-versjon da du husker det fungerte og sammenlign?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...