Maxie10 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hei. Har en samsung s5 med telenorabonnement. I det siste har jeg opplevd et litt spesielt problem. Hvis jeg bruker mobildata oppdaterer ikke Facebook seg. Jeg får ingen feilmeldinger, men alle sakene på tidslinjen er skikkelig gamle og det kommer ingen nye når jeg prøver å oppdatere. Hvis jeg går inn på wifi renner det plutselig inn masse nytt innhold. Nettleser og epost funker fint med mobildata, det er bare facebook som sliter. Har prøvd å oppdatere og å avinstallere og installere på nytt. Det hjalp ikke. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Prøvd å skru av og på mobilen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Regner med du bruker den offisielle appen, men se om du får bedre resultat med uoffisielle, som Folio. Andre tanker kan være at du på et punkt har sakt ja til å begrense Facebook appen sin mobildatatilgang for å redusere datatrafikk, så kanskje let etter det inne på mobildatainnstillinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 bruk http://m.facebook.com i browseren og kast de appene til facebook. Hverken facebook eller messenger appen er til å stole på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ikke at jeg sier du tar feil, men fin om du hiver litt kilde bak slike påstander? Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Har skrudd av og på en del ganger, ja. Sjekket datainnstillingene, alt ser fint ut der. Det oppgis også at facebook-appen har brukt en del data den siste måneden, men dette problemet har vart lenger enn det... Vil helst ikke bruke en annen app om jeg kan unngå det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Foreslo helst annen app kun for feilsøking. Se om du ikke klarer å finne en .apk-fil til en facebook-versjon da du husker det fungerte og sammenlign? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Skjer det samme hvis du bruker m.facebook.com i nettleser på mobilen? Hvis ikke er jo saken biff. Du trenger ikke en app. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Funket å bruke Folio. Så nå gjør jeg det når jeg ikke har tilgang på wifi (er jo ikke så ofte). Endret 23. januar 2016 av Maxie10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå