interactiveDream Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 – Ikke lenge til nå, sier PR-ansvarlig for Remedy Entertainment.Quantum Break er straks ferdig Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Dette , gleder jeg meg til! 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Noen sjans for at det kommer på ps4, eller blir det en pc/xbone eksklusiv? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Noen sjans for at det kommer på ps4, eller blir det en pc/xbone eksklusiv? Null sjanse, eller 99,9% sikkert at det ikke kommer til å skje. Remedy har kun jobbet med Microsoft siden Alan Wake utvikling ble startet, ser ikke noen grunn til at det endrer seg med det første. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Gleder meg til dette blir ferdig. Da kan remedy gå over til å jobbe med Alan Wake 2 2 Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Noen sjans for at det kommer på ps4, eller blir det en pc/xbone eksklusiv? Kommer garantert ikke til PS, men mulig at det kan dukke opp på PC etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 skal garantert kjøpes:) Det og Gears 4 jeg ser mest frem til i år:) Lenke til kommentar
Cinaed Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Setter pris på flotte artikler og gleder meg til spillet. Liten detalj: "Til slutt", "kulminerer i", "ender med" eller lignende er nok riktig i stedet for "eventuelt" i setningen under. Går ut fra at det er oversatt fra "eventually"? "(...)tidsmaskineksperiment går fryktelig galt og eventuelt fører til døden av vitenskapsmannen William Joyce(...)" Beklager flisespikkingen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Et av få spill jeg er interisert i på XBO. Håper virkelig det finner veien til PC etterhvert slik som med Alan Wake. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Et av få spill jeg er interisert i på XBO. Håper virkelig det finner veien til PC etterhvert slik som med Alan Wake. Detter er spillet som virkelig gjør det vondt å ikke ha Xbox one. Har virkelig satt pris på Remedy sine tidligere spill, spesielt Alan wake som er en av de sterkeste spill opplevelsene jeg noen gang har hatt. Med microsoft sitt større fokus på pc om dagen, håper jeg det er en viss sjanse for at det kommer til pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå