Torstein Norum Bugge Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Enda flere rykter hinter om en iPhone uten hodetelefoninngang.– Apple utvikler trådløse ørepropper til iPhone 7 sammen med Beats Lenke til kommentar
Populært innlegg -Night- Skrevet 11. januar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2016 Neste blir vell at de dropper bluetooth og kommer med itooth og folk står enda i kø 11 Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Ja, hvorfor ikke? Hvorfor skal ikke de to selskapene som bruker allerede alt for mye av pengene sine på markedsføring samarbeide? Ikke missforstå meg, jeg er meget importert over hvordan beats faktisk klarer å selge sine 500 kroners hodetelefoner for 2000, men fatter ikke hvordan dette faktisk kan skje når en kunde har all mulighet til å teste de andre hodetelefonene samme pris klasse. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hva med strålings nivået til disse øreproppene nær de står i øra? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Dere er klar over at Beats ikke lenger er et eget selskap men en del av Apple? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Melke melke sa bestemor... 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Dere er klar over at Beats ikke lenger er et eget selskap men en del av Apple? Ja, dessverre begynner jo folkene som har sagt at apple er overpriset ræl snart å få rett. Beats er ikke noe heldig for merkevaren til apple i mine øyne. AtW 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Nei, forstår ikke helt hvorfor de skal drive med det. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Dere er klar over at Beats ikke lenger er et eget selskap men en del av Apple? Ja, dessverre begynner jo folkene som har sagt at apple er overpriset ræl snart å få rett. Beats er ikke noe heldig for merkevaren til apple i mine øyne. AtW Desverre selger Beats bra til mange som ikkje bryr seg stort om kva dei får, lydkvalitet osv. Sånn sett ser eg ikkje vekk frå at det er eit godt oppkjøp av Apple. I tillegg vil det faktum at Beats-produkter er Apple-produkter kunne heve salget. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Apple har alltid kjørt sit eget løp så dette er hverken en overraskelse eller noe jeg reagerer på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 ikke kommer til å kjøpe meg som ekstra utstyr. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan. Tja...jeg tror kanskje det er noe overdrevet, men de ønsker vel det samme som alle andre bedrifter...lykkes så godt de bare kan innenfor de strategier de har... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan. Ja, de har vel en plan, det pleier jo bedrifter å ha. Men har det vært en suksess sålangt? Vet ikke så mye om det, er det noen konkrete tall du sikter til? AtW 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Det er mulig han sikter til at Apple har gått fra nesten konk til verdens mest suksessfulle selskap. Det finnes tall på det. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan. Ja, de har vel en plan, det pleier jo bedrifter å ha. Men har det vært en suksess sålangt? Vet ikke så mye om det, er det noen konkrete tall du sikter til? AtW Det er mulig han sikter til at Apple har gått fra nesten konk til verdens mest suksessfulle selskap. Det finnes tall på det. Hel korrekt, Audun. Det ser ut til å ha gått bra med Apple siden midten av 90-tallet... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hva med strålings nivået til disse øreproppene nær de står i øra? Hva snakker du om? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 ...ehhh...egentlig har det vel vært en sammenhengende suksess siden starten på slutten av 70-tallet, men med et unntak for midten av 90-tallet når noen "smartinger" i ledelsen bestemte seg for en betydelig endring av strategien. Det er ikke smart. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Apple har nok en plan med hva de vil med de bedriftene de kjøper opp. Så langt har det vært en suksess, mitt tips er at det fortsetter å være en suksess i lang tid fremover. Beats er antagelig en del av en større plan. Ja, de har vel en plan, det pleier jo bedrifter å ha. Men har det vært en suksess sålangt? Vet ikke så mye om det, er det noen konkrete tall du sikter til? AtW Det er mulig han sikter til at Apple har gått fra nesten konk til verdens mest suksessfulle selskap. Det finnes tall på det. Hel korrekt, Audun. Det ser ut til å ha gått bra med Apple siden midten av 90-tallet... Ok, trodde du mente at oppkjøpet av beats så langt hadde vært en suksess. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå