Cthulhu Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Vanntett godbit med pulsmåling rett på håndleddet, berøringsfølsom fargeskjerm og barnesykdommer.TEST: Polar A360 Lenke til kommentar
Conda86 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Det så da vitterlig ut som en Micro-USB kontakt og ikke mini? Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Det så da vitterlig ut som en Micro-USB kontakt og ikke mini? Grunnen til det er at jeg hadde klart å skrive feil på første side... :-) Mikro er riktig! Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Min A360 holder kjeft 100% fra 22:00 til 07:00Maser ikke at jeg ligger i ro.Bluetooth synkronisering er også 100% stabil og virker alltid.Får aldri feil meldinger.Fungerer som en drøm på S6 Endret 25. januar 2016 av mrMKE Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Når det gjelder uferdig programvare så er det mitt inntrykk at dette gjelder for alle Polars produkter, M400 etc. Polar Flow funka ikke i fem dager. Håper Polar får retta på dette. Klokkene virker å være ok, mens programvaren sliter de med. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg har en polar M400, og må bare si at Polar har vært utrolig dyktige til å legge til nye, nyttige funskjoner til klokka. Etter oppstartsproblemene som ronron25 nevner her, har det vært dønn stabilt (i alle fall for meg). Både app og nettsted gir meg de dataene jeg vil ha på en god måte. Jeg kjøpte M400 sin første batch, og etterhvert ble klokkereima mi stygg/ødelagt. Uten kvittering sendte jeg den inn til Polar, som bytta reima og gjorde micro-usb kontakten vanntett uten deksel. Gull, rett og slett. Så jeg må si at jeg er svært positivt overrasket over Polar sin programvare, maskinvare og kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg