Windoge Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Noen brae spill som kommer ut snart? Nermer seg jo jul og greier, og hvem gidder vel å misste julesalget sitt..? Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Star Wars: knights of The Old Republic kommer 28. november GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Er du fan av MMORPGs så kommer Horizons om ikke så lenge. For bilspill fans så kommer jo need for speed underground og Track Mania For action fans så er jo Counter-Strike: Condition Zero rett rundt hjørne! Mye annet snadder på vei også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 for å nevne noen få - nfs underground - star wars knights of the old republic, eller hva med deus ex 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 For action fans så er jo Counter-Strike: Condition Zero rett rundt hjørne! Prøvde den versonen av CZ som alt er ute. Noe av det værste jeg har spillt noen gang. Noen andre som har prøvd den single playern? Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Armed & Dangerous ser jævlig fett ut *grin* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Trackmania kommer jo i slutten av måneden! edit: ok, det er nevnt, men likefullt: Endret 17. november 2003 av JayHeM Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Jau, jeg har prøvd CS: Condition Zero og det stinka. Det jeg gleder meg mest til er KOTOR. Endret 17. november 2003 av [MarL] Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ratchet & Clank 2 på PS2!!! Kommer ut Fre 21. November Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Vietcong - Fist Alpha mister julesalget. Foreløpig releasedato er satt til 31.01.2004. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Etter det jeg har lest (for veldig lenge siden) så skulle Fable komme til jul. Men det er ikke noe jeg satser på, sikkert forsinket igjen Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Etter det jeg har lest (for veldig lenge siden) så skulle Fable komme til jul.Men det er ikke noe jeg satser på, sikkert forsinket igjen April 2004 er det siste som er sagt, FFS :gretten: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 For action fans så er jo Counter-Strike: Condition Zero rett rundt hjørne! Prøvde den versonen av CZ som alt er ute. Noe av det værste jeg har spillt noen gang. Noen andre som har prøvd den single playern? Jepp, jeg kødder ikke når jeg sier at single playern var det værste som jeg noen gang har prøvd Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg tror fortsatt på HL2, det virker som om jeg er den eneste :grine: Lenke til kommentar
tåa Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Armed & Dangerous ser jævlig fett ut *grin* Ja, vi elsker Planet Moon Studios! *grin* Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg tror fortsatt på HL2, det virker som om jeg er den eneste :grine: du håper nok forgjeves, foreløpig release er satt til april 2004 Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 for å nevne noen få -nfs underground - star wars knights of the old republic, eller hva med deus ex 2 Når kommer Deus Ex 2..? *lurer* Deus Ex var jo genialt, hadde helt glemmt det spillet, og nå som jeg hører ord om 2'ern, er det jo stort håp for at jeg blir forelska på nytt! -mamazboy- Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 For action fans så er jo Counter-Strike: Condition Zero rett rundt hjørne! Prøvde den versonen av CZ som alt er ute. Noe av det værste jeg har spillt noen gang. Noen andre som har prøvd den single playern? Jepp, jeg kødder ikke når jeg sier at single playern var det værste som jeg noen gang har prøvd Har dere ikke skjønt det ennå? Det er Ritual's build. Turtle Rock Studios lager den nye utgaven! Les HER Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Har dere ikke skjønt det ennå? Det er Ritual's build. Turtle Rock Studios lager den nye utgaven! Les HER What? Finnes det flere versoner av CZ? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg tror fortsatt på HL2, det virker som om jeg er den eneste :grine: du håper nok forgjeves, foreløpig release er satt til april 2004 Nei, Releasedate er satt til holidays 2003 Finnes det flere versoner av CZ? ja, det har vært 5 utviklere som har jobbet med CS:CZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå