g0b Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Heisann, jeg har ventet lenge på den nye z600'en til sony ericsson, da jeg fikk høre at den ikke kom før til januar fikk jeg mine tvil. Z600 skal være relativt lik t610 (som jeg forsovet liker), samme meny oppsett osv, skjermen som noen har klaget på fra t610 skulle forbedres. Pluss at det er deksler på den da. Jeg har pga den lange ventetiden sett på samsungs e700 som jeg også syntes er meget stilig, den er litt dyrere enn z600 veit jeg men den har også bedre kamera pluss en fancy utvendig lcd skjerm (bedre enn z600 sin) Jeg prioriterer: batterikapasitet(først og fremst) brukervennlighet, design service(er det mye feil med telefonen? tar samsung/ericcson tak i saken?) en annen ting, jeg har på følelsen at samsung ikke er så store som ericcson og derfor ikke har så stort utvalg i ringetoner og lignende? (jeg kan lite om dette) Hvor lønner det seg å få tak i telefonen? elkjøp? telebutikken/onlinebutikker Jeg skal ha youngtalk abonnement, jeg har sett på www.elkjop.no at den koster mye mer der enn på f.eks www.telebutikken.no, har ikke elkjop en garangti eller noe på at de skal være billigst? dette ble kanskje i meste laget å spørre om, men jeg setter pris på saklige svar :-) Lenke til kommentar
gixer Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg prioriterer: batterikapasitet(først og fremst) Jeg vet ikke hvordan kapasiteten til E700 er, men er den like dårlig som Samsungs tidligere modeller så er nok ikke den telefonen noe for deg. Ekskjæresten min har en Samsung SGH-V200 som bare varer en dag eller to. Samsung skal ha en plus i boka for at det følger med to batterier da! Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 E700, veldig forbedret batterikap. iforhold til de eldre modellene. Desverre følger det med bare 1 batteri denne gangen. jeg har på følelsen at samsung ikke er så store som ericcson og derfor ikke har så stort utvalg i ringetoner og lignende? (jeg kan lite om dette) Det er nok bare i Norge samsung ikke er så stort som i resten av verden. Du slipper å lete etter ringelyder som passer siden 4/16/32 toners ringelyder funker på E700 da den støtter 40 toners. Og du verden for noen ringelyder service(er det mye feil med telefonen? tar samsung/ericcson tak i saken?) Samsung er kjent for kvalitet på telefonene sine. Men du kan være uheldig. Da er det vanligvis opptil forhandeleren å ordne opp dette så fort som mulig. anbefaler deg å se/prøve telefonen i butikken så vet du hva du får. Og dermed litt lettere å få service dersom noe skulle gå galt. Og til det siste, Det er expert eller noe som har prisgaranti på varene sine : *huff* høres ut som en forbanna selger, men håper det var til hjelp Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 samsung er større en sony ericson.. bare se her: http://amobil.no/art.php?artikkelid=3520 samsung tror jeg skal ha gnaske god kvalitet,, og så erjo e700 mye finere en z600,, z600 ser ut som om det er noen som har lagt to mobiler oppå hverandre! Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvis ikke du trenger alle slags funksjoner så er Samsung E700 et bra kjøp. Den har et godt batteri, veldig god skjerm og kamera og den er veldig brukervennlig. Skulle jeg sette fingeren på noe, så måtte det være små mangler i forhold til SMS. F. eks. at den ikke automatisk skifter til stor bokstav på første bokstav i ordet etter punktum ol. Ellers er den helt topp Lenke til kommentar
g0b Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 hehe, ja da håper jeg at det blir en e700. takk for gode svar den er jo stilig og da!! Men en ting, her er prisen på elkjop: 3999,- telebutikken.no: 3138,- (begge med youngtalk) altså man sparer ca 800 kroner på å kjøpe den på telebutikken.no men jeg vil helst slippe å kjøpe den på nett, hvor lønner det seg å kjøpe den? har jo ikke lyst til å betale mer enn nødvendig heller da hehe.. jeg er skeptisk til å kjøpe på webshop fordi jeg ikke har gode erfaringer med det, pluss at de ikke har den inne på telebutikken nå heller da Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 HEI JEG KJØPER ALLTID PÅ NETT. DET ER IKKE NOE PROBLEM,MAN TRENGER IKKE SENDE INN MOBILEN HELLER,FOR OM DET ER F.EKS SAMSUNG , HAR ELKJØP KRAV Å TA DEN IMOT Å SENDE DEN TIL VERKSTEDET TIL SAMSUNG,GRATIS. ups, caps lock sto på... men er det ikke INDIKATORLYS på E700??? herremann det MÅ jeg ha! kan noen svare om det er det? Lenke til kommentar
g0b Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 HEI JEG KJØPER ALLTID PÅ NETT. DET ER IKKE NOE PROBLEM,MAN TRENGER IKKE SENDE INN MOBILEN HELLER,FOR OM DET ER F.EKS SAMSUNG , HAR ELKJØP KRAV Å TA DEN IMOT Å SENDE DEN TIL VERKSTEDET TIL SAMSUNG,GRATIS. ups, caps lock sto på... men er det ikke INDIKATORLYS på E700??? herremann det MÅ jeg ha! kan noen svare om det er det? tror det er indikatorlys, men jeg vet ikke om det er forskjellige farger den slik som på noen av samsungs tidligere modeller. Men da er det vel ikke noe problem å bestille over nett da, eneste problemet er når de får den inn :\ Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 ^sitter med trådens samma spørsmål... Z600 ligger på bestilling.. men det står på komplett at den kommer inn i starten av november, men det er vel kanskje bare for å lokk etil flere kjøpere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå