...... Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Da jeg slo på SAMSUNG TV-en i dag hadde den oppdatert seg automatisk. Kjøpte den for et par måneder siden og er sykt fornøyd. Men etter denne oppdateringen har jeg fått problemer med både NRK og HBO-nordic sine apper. På begge er det fryktelig ustabilt i menyene, og jeg kan kanskje styre i menyen i to sekunder før det fryser. Etter et par sekunder kan jeg kontrollere menyen igjen før det fryser på nytt. Netflix funker helt fint, så det er bare HBO og NRK som er trøblete. Noen som har opplevd noe lignende? Vurderer å gå tilbake til fabrikkinnstillinger, men vil nødig gå igjennom alle innstillingene på nytt. TV'en det dreier seg om: http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55J5505XXE/samsung-55-full-hd-led-tv-ue-55j5505xxe Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Kontakt samsung support. Mest sannsynlig har de gjort noe som krever oppdatering av appene fra NRK og HBO - men pleier vanligvis være langt mer effektivt å flagge dette ovenfor Samsung enn å kontakt produsent av apper. Edit: Du kan også prøve å avinstallere HBO og NRK appene; så installere dem på nytt igjen. Endret 10. januar 2016 av TGB Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 NRK appen på min Samsung UE78JS9505 er så treg at det er vondt. 9 sekunder går det fra jeg trykker en piltast på appen og det faktisk skjer noe på skjermen. Jeg tror jeg hadde siste FW på TV'en når jeg installerte, jeg har det ihvertfall nå. Skal teste TGBs råd om avinstallering. Men jeg er redd det er appen som må oppdateres. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Det var faktisk kommet ny programvare til TV'en i dag. NRK appen var fremdeles elendig etter oppdateringen. Men avinstallering og nyinstallering av appen fungerte bra. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Kontakt samsung support. Mest sannsynlig har de gjort noe som krever oppdatering av appene fra NRK og HBO - men pleier vanligvis være langt mer effektivt å flagge dette ovenfor Samsung enn å kontakt produsent av apper. Edit: Du kan også prøve å avinstallere HBO og NRK appene; så installere dem på nytt igjen. Det var faktisk kommet ny programvare til TV'en i dag. NRK appen var fremdeles elendig etter oppdateringen. Men avinstallering og nyinstallering av appen fungerte bra. Reinstallering funket fjell! Håper det holder seg bra nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå