Gå til innhold

Ny mobiltelefon. Får ikke lastet ned app.

foenix

Anbefalte innlegg

Jeg har en ny LG G4 som jeg har koblet til pc-en og den vises tilkoblet i filbehandlingsvinduet, men jeg får allikevel ikke logget meg på når jeg trykker på "Play butikk" ikonet.

Jeg får meldingen:

Kunne ikke logge på. Du har ikke nettverksforbindelse. Dette kan være et midlertidig problem, eller det kan hende at Android-enheten din ikke er klargjort for datatjenester. Prøv på nytt når du har koblet til et mobilnettverk, eller koble til et WI-FI-nettverk.

Jeg har ikke satt inn noe Sim-kort i telefonen enda. Kan det ha noe betydning?

Endret av dagfinn99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For at du skal kunne koble mobilen din til "Play butikk" må mobilen din enten være koblet til et trådløst nettverk (wifi), en delt bluetoothforbindelse (med internettforbindelse) eller et mobilt nettverk som krever at du setter et sim-kort i mobilen.

Lenke til kommentar

Under innstillinger på telefonen kan jeg trykke en "Internett-deling via USB" tast, så da skulle det vel gå laste ned via usb, men det ser ikke ut som jeg får det til å fungere.

Kan jeg evt koble til en trådløs ruter til modemet i tillegg til kabelen?

Hvordan fungerer en evt. bluetoothforbindelse? Må jeg da koble en ekstra enhet til PC-en eller til modemet?

Lenke til kommentar

Internett deling via USB er for å få internett på datamaskinen via mobilen. Ikke motsatt som du prøver på.

Om du ikke har Wifi må du ha en router å koble i modemet ja. Så kobler du maskinen din ut av modemet og inn i routern istede.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...