Sjøbanan Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Hei, Kjøpte en Phillips 65PUS7600/12 for noen mnd siden. Jeg har et irriterende problem eller bruker feil som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Når jeg kjører Netflix eller Plex så går det ikke an å bruke noen av Zoom funksjonene eller Fit to screen. Det går ikke å trykke på dem og de er grå ut. Men hvis jeg velger Hdmi inngangen hvor TV dekoderen står. Så kan jeg bruke alle funksjonene igjen. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få rettet opp i dette ? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Virker det om du kobler plex/netflix på den andre hdmi inngangen? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Hei, Takk for tilbakemeldingen! Forstår forklaringen min kan være litt rotet. Både Plex og Netflix kjører direkte på TVen som apper. Etter litt mer tukling med tven så ser det ut som tven ikke kan kjøre zoom osv hvis den kjører en app? Da det er samme oppførsel på Netflix. Endret 10. januar 2016 av Stian2345 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Appene kjører vel i fullskjerm uansett. Da måtte det være innstillinger i appen. Du kan jo prøve å kontakte Philips på 22971914 og høre om de har en løsning. Endret 10. januar 2016 av Mr D Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Appene kjører vel i fullskjerm uansett. Da måtte det være innstillinger i appen. Du kan jo prøve å kontakte Philips på 22971914 og høre om de har en løsning. Hei! Tusen takk for tipset. Jeg har ikke hatt mulighet til å bruke tven de siste dagene. Så jeg skal få ringt dem i morgen. Har også sent mail Jeg skriver noe her igjen om det kommer noe fornuftig utav det Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Hei, Dette er svaret jeg fikk av Phillips. Ser ut som jeg ikke får bruke noen av disse funksjonene. Er veldig skuffet. Er ganske sikker på jeg alt har siste versjon men skal sjekke når jeg kommer hjem. Hei Stian,Takk for din henvendelse.Disse funksjonene er desverre støttet i appene dersom de er grået ut som du forklarer, og det vil mest sannsynlig ikke bli endret med en software oppdatering fra Philips ettersom at appene selv må støtte dette.Jeg foreslår allikevel at du ser om du har den nyeste programvaren. Jeg sender deg en guide på hvordan du kan gjøre dette; Sjekk programvaren på ditt TV apparat ved å følge Steg 1-4.Gå videre til Steg fem for å installere programvareoppdatering 1. Se på en Kanal • Se på en hvilken som helst TV Kanal 2. Gå inn på Philips CSM Meny • Trykk "1 2 3 6 5 4" på TV-ets fjernkontroll, akkurat som når du bytter TV kanal (uten pauser i mellom trykkene) • Hvis du kommer tilbake til kanalen, trykk "1 2 3 6 5 4" another time Philips CSM meny vil komme opp:. 3. Bla til CSM2 • Trykk 'Piltast ned' Side to av CSM menyen vil da komme opp. Sammenlign dette med informasjonen under, som er den nyste programvare til din TV:Version: 000.005.038.028, Zip file, 876.26 MB, Date published: 2015-12-16 4. Gå ut av CSM menyen • Trykk på 'hjem' knappen for å gå tilbake til ditt normale TV. 5. Installer programvare: Gå videre til følgende nettside for å installere ny programvare:http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpindex.pl?ctn=65PUS7600/12&hlt=Link_Overview&scy=AA&slg=AEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå