Anterialis Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Hei, jeg har vært uheldig med en LG TV her i heimen og forsikringssak er startet. De ønsker en verdivurdering etter f.eks samtaler med Elkjøp. Før den tid ønsker jeg en pekepinn fra dere da jeg ikke tror TVen er verdt stort... Feil Jeg skal levere TV til diagnostisering/behandling til uka. Trolig er det feil med panelet, noe jeg tror koster flere tusen kroner. Jeg vil i så fall få utbetalt det det koster å kjøpe ny tilsvarende TV i dag (minus egenandel naturligvis). Feilen skjedde grunnet støt mot TV / kaskoskade. TV LG 42 LE8500 / LE850N Altså 42". Kostet ca 13-14000 kr ny for 5,5 år siden. bakgrunns-LED, ikke edge-LED. For 5 år siden var dette et stort poeng, vesentlig bedre sortnivå. Best i test i flere magasiner dengang. Fikk "Top Anbefalning award 2010" av flatpanels.dk. "Best i test, 6" av "hjemmekino. "Spesielt anbefalt" av "Lyd og Bilde". "Best i Test" av ljud&bild". Pris som ny i 2010: ca 13-14000kr. Se her for tråd ad. feilen på min TV. Dersom noen har formeninger om prisantydning setter jeg pris på om dere kan kommentere her. Skriv gjerne hva slags erfaring du har, f.eks. om du jobber på Elkjøp eller lignende =) På forhånd takk for hjelp! Endret 10. januar 2016 av Anterialis Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Pris som ny i 2010: ca 13-14000kr. Verdi i dag max 1000,- tipper jeg da. Man får en ny og mye bedre TV for ca. 4-5000,- i dag Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Det tror jeg også. Jeg tror kanskje det blir mer riktig å spørre: Hvir mye koster en tilsvarende ny TV i dag? Da er det viktig med 1080p og LED teknologi, helst bakgrunnsLED om mulig. Dernes vil forsikringselskapet beregne et aldersfratrekk. Lenke til kommentar
2Tetrix Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Skal bli interessant å høre hvor mye du får av forsikringsselskapet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå