Gå til innhold

Har postcount'en stoppa?!

Anbefalte innlegg

Den er ikke fjernet på alle skins`ene til forumet da.. Bruker selv gamerstilen og der ser jeg.. Synes selv det og se postcount og reg. dato er ganske viktig..

Grunnen til at det er så mange i søppel er at resten av forumet rett og slett er irriterende (mesteparten) siden det er 10personer som absolutt skal si omtrent det samme.. Ofte i alle de 10postene som omhandler samme emnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er dealen med postcount? det er vel nyttigheten i innlegget som er viktig ikke antall poster?? skal brukerne rangeres etter hvor mange poster uten å ta hensyn til hva som står i ens post? er det 1ste og 2dre divisjon av medlemmer noen vil? i så tilfelle melder jeg meg ut...

Endret av dominus
Lenke til kommentar

Selvfølgelig leser jeg hva andre skriver. Jeg synes det er noenlunde sært å i det hele tatt tro at man blir rangert etter antall postinger, og at det finnes divisjonsinndeling av forumdeltakerene.

Noen (fullstendig helt uten å hinte til bestemte personer, vel og merke) er nok opptatt av posttelleren, men ærlig talt, hvem bryr seg. De får jo bare stelle med sitt da. Spammer de, blir de nok huket inn av forum-Onkel, så det er ikke noe å tenke på.

Ikke at jeg antyder noe om trådstarter, jeg ville også begynt å lure hvis telleren bare stoppet. :)

Lenke til kommentar
Vel, for en god stund siden ble det bestemt at postcounten skal vekk, så kom dette forumet og jeg trodde virkelig at den skullle bli borte for godt! Men neida.. den er her fortsatt.

Jeg tror det var på overklokking.no og ikke hele nettverket. Før omleggingen av forumet kunne du ikke se postcounten med overklokkings oppsettet. Ser ut som det ikke fulgte med omleggingen av forumet.

Lenke til kommentar

hvordan se om kvaliteten på en bruker spør dere?

svaret fra min side er rett og slett at man bare får et visst inntrykk av forskjellige personer etter en tid. ikke bare på antall poster, men også på innholdet, og hvor de postes. Det er flere av veteranene her i forumet jeg har et visst inntrykk av (ikke noe negativt altså! :p), ut ifra langtidsinntrykket jeg har fått.

Derimot vil jeg si at postcounten som et tall betyr NULL, og samme med registreringsdatoen, men heller hvor ofte jeg ser en bruker i den seriøse delen av forumet, og hva slags type svar han gir. Det vil si at jo flere poster en bruker har jo større er sannsynligheten for at jeg har lagt merke til han, men det betyr IKKE at jeg ser på postcounten eller registreringsdatoen.

Mulig det var vanskelig forklart, men alikevel...

Lenke til kommentar
hvordan se om kvaliteten på en bruker spør dere?

svaret fra min side er rett og slett at man bare får et visst inntrykk av forskjellige personer etter en tid. ikke bare på antall poster, men også på innholdet, og hvor de postes. Det er flere av veteranene her i forumet jeg har et visst inntrykk av (ikke noe negativt altså! :p), ut ifra langtidsinntrykket jeg har fått.

Derimot vil jeg si at postcounten som et tall betyr NULL, og samme med registreringsdatoen, men heller hvor ofte jeg ser en bruker i den seriøse delen av forumet, og hva slags type svar han gir. Det vil si at jo flere poster en bruker har jo større er sannsynligheten for at jeg har lagt merke til han, men det betyr IKKE at jeg ser på postcounten eller registreringsdatoen.

Mulig det var vanskelig forklart, men alikevel...

Helt enig....

Lenke til kommentar
Kjipt at det postene i off topic ikke teller, for jo fler poster man har desto større penis har man.

Dersom det å poste mye her har den bivirkningen at det mannlige genitalia blir fysisk større, så vil jeg tro at det blir noen som vil komme til å spamme noe enormt i tiden fremover... :p:

Jeg syns at det er kun positivt at postene på off-topic delen ikke blir talt opp i postcounten. Det gjør at det ikke blir fullt så attraktivt (for noen) å poste bare skit der.

Men jeg liker å ha postcounten på forumet ellers for å holde rede på hvor mye jeg selv har postet. Syns det er greit å vite bare, men har ikke behov for å se andres postcount. Ei heller at andre skal se min. Den kunne godt vært bortgjemt i profilen et sted, slik at den kun var tilgjengelig for meg selv.

Bakdelen med det er vel at det hadde kommet en hel haug tråder i søppel med tittel som "Hvor stor er din postcount", på samme måte som noen av de tøffe gutta måtte lage en tråd om hvordan det står til med ens warning level. :roll:

Lenke til kommentar

Det er noe som ikke henger helt på greip. Her blir det snakket om st postcounten skal vekk, og jeg med mange andre trodde dette skulle skje samtidig med overgangen til nytt forum. Men så går dere hen og tar vekk registreringsdatoen? Synes ihvertfall den er grei å ha der. Synes også postcounten er grei å ha, men hvis det a fjerne den motvirker spam kan den godt fjernes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...