Tandamram Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Har skrevet en del innlegg i dag men postcounten blir stående på 578 innlegg! Noen andre som har merket dette? Edit: Ugh, selvfølgelig! Kun enkelte kategorier hvor postcount'en spiller inn. Sorry! Endret 17. november 2003 av Shio Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 I visse avdelinger (bl.a. Off-topic tror jeg) så telles ikke meldingene du skriver. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og dessuten: Hvem bryr seg? Postcounten sier jo ikke en dritt likevel. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og dessuten: Hvem bryr seg? Postcounten sier jo ikke en dritt likevel. JoJo. For noen gjør den det. For de fleste tror jeg. Jeg bryr meg ivertfall. Respekt..... *grin* Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Det betyr ikke så veldig mye for meg, det var bare noe jeg la merke til. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Og dessuten: Hvem bryr seg? Postcounten sier jo ikke en dritt likevel. JoJo. For noen gjør den det. For de fleste tror jeg. Jeg bryr meg ivertfall. Respekt..... *grin* Det er jo bare dumt. Det er jo som å si at en idiot som har kjørt alle WRC rallyene siden '82 i sin gamle Lada er bedre enn Petter Solberg fordi han kjørt flere rally... Fartstid har ikke ikke nødvendigvis noe med hvorvidt en bruker fortjener mer respekt/er bedre enn en annen. At tilfelle er at noen med lengre fartstid og X*1000 innlegg faktisk har mye å fare med er jo også uten tvil men det gjelder slett ikke alle. Husk: Petter Solberg er n00b (ihvertfall i din verden) men best i verden Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Respekt..... *grin* Ingen respekt. Kvalitet >> kvantitet. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Fartstid har ikke ikke nødvendigvis noe med hvorvidt en bruker fortjener mer respekt/er bedre enn en annen. Fartstid vises ikke Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Fartstid har ikke ikke nødvendigvis noe med hvorvidt en bruker fortjener mer respekt/er bedre enn en annen. Fartstid vises ikke ...mente som i antall poster da. Skjønner? Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Fartstid kan leses ut fra når brukeren er registrert. Ikke nødvendigvis, da flere bruker forumet passivt en god stund til de blir aktive (poster). Og jeg er helt enig i at kvalitet ikke er synonymt med kvantitet. Hvis counten skulle forsvinne vil jeg ikke gråte. Endret 17. november 2003 av Jonah Hex Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Enig. Kvalitet > Kvantitet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Fartstid kan leses ut fra når brukeren er registrert. Ikke nødvendigvis, da flere bruker forumet passivt en god stund til de blir aktive (poster).Og jeg er helt enig i at kvalitet ikke er synonymt med kvantitet. Hvis counten skulle forsvinne vil jeg ikke gråte. før sto den over postcounten til brukeren, nå har de fjernet dette... Vil si det er bra at søppeldelen av frumet ikke teller mer, er for teit med de som har 6000 poster der... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) ...mente som i antall poster da. Skjønner? Ja, men igrunn hadde det jo vært mye bedre å vist fartstid enn antall poster. Eller begge (inklusive posts/dag?) . Da ser man fort om noen "spammer". og Admin'c, postcounten har ikke tilbakevirkende kraft Endret 17. november 2003 av Egil.B Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Enig. Kvalitet > Kvantitet Ka med Kvalitet + Kvantitet da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ka med Kvalitet + Kvantitet da? Litt vanskelig å addere en kvalitativ størrelse med en kvantitativ. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Ka med Kvalitet + Kvantitet da? Litt vanskelig å addere en kvalitativ størrelse med en kvantitativ. Ja, men er ">>" "mye mye større enn", eller bitvis shift? Blir det da "10" (kvalitet), hvor 10>> =>1, hvor man da har at utsagnet er både sant og innebærer at kvalitet er 1 og kvantitet er null? Lurer fæ'rt på dette. Endret 17. november 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Mye, mye større enn. Det er naturligvis ikke helt matematisk riktig, men jeg synes det funker som en fiffig forkortelse for 'jeg synes kvalitet er et mye viktigere parameter enn kvalitet når det kommer til spørsmålet om postinger på dette forumet'. Var det oppklarende? Edit: piffig? Endret 17. november 2003 av LarsC Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Vel, for en god stund siden ble det bestemt at postcounten skal vekk, så kom dette forumet og jeg trodde virkelig at den skullle bli borte for godt! Men neida.. den er her fortsatt. Jeg har ikke tenkt over den, men jeg regner med at jeg har litt over 1000 poster nå. Ikke sånn kjempemye, men en god del over gjennomsnittet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Litt rart, ja. Posttelleren er der enda, men registeringsdatoen er borte. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå