Gå til innhold

Har postcount'en stoppa?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dessuten: Hvem bryr seg? Postcounten sier jo ikke en dritt likevel.  :shrug:

JoJo. For noen gjør den det.

For de fleste tror jeg. Jeg bryr meg ivertfall. ;)

Respekt..... :yes: *grin*

Det er jo bare dumt. Det er jo som å si at en idiot som har kjørt alle WRC rallyene siden '82 i sin gamle Lada er bedre enn Petter Solberg fordi han kjørt flere rally... Fartstid har ikke ikke nødvendigvis noe med hvorvidt en bruker fortjener mer respekt/er bedre enn en annen. At tilfelle er at noen med lengre fartstid og X*1000 innlegg faktisk har mye å fare med er jo også uten tvil men det gjelder slett ikke alle. Husk: Petter Solberg er n00b (ihvertfall i din verden) men best i verden ;)

Lenke til kommentar

Fartstid kan leses ut fra når brukeren er registrert. Ikke nødvendigvis, da flere bruker forumet passivt en god stund til de blir aktive (poster).

Og jeg er helt enig i at kvalitet ikke er synonymt med kvantitet. Hvis counten skulle forsvinne vil jeg ikke gråte.

Endret av Jonah Hex
Lenke til kommentar
Fartstid kan leses ut fra når brukeren er registrert. Ikke nødvendigvis, da flere bruker forumet passivt en god stund til de blir aktive (poster).

Og jeg er helt enig i at kvalitet ikke er synonymt med kvantitet. Hvis counten skulle forsvinne vil jeg ikke gråte.

før sto den over postcounten til brukeren, nå har de fjernet dette...

Vil si det er bra at søppeldelen av frumet ikke teller mer, er for teit med de som har 6000 poster der...

Lenke til kommentar

...mente som i antall poster da. Skjønner?  ;)

Ja, men igrunn hadde det jo vært mye bedre å vist fartstid enn antall poster. Eller begge (inklusive posts/dag?) . Da ser man fort om noen "spammer".

og Admin'c, postcounten har ikke tilbakevirkende kraft :roll:

Endret av Egil.B
Lenke til kommentar
Ka med Kvalitet + Kvantitet da? :p

Litt vanskelig å addere en kvalitativ størrelse med en kvantitativ. :p

Ja, men er ">>" "mye mye større enn", eller bitvis shift?

Blir det da "10" (kvalitet), hvor 10>> =>1, hvor man da har at utsagnet er både sant og innebærer at kvalitet er 1 og kvantitet er null?

Lurer fæ'rt på dette.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar

Mye, mye større enn. :)

Det er naturligvis ikke helt matematisk riktig, men jeg synes det funker som en fiffig forkortelse for 'jeg synes kvalitet er et mye viktigere parameter enn kvalitet når det kommer til spørsmålet om postinger på dette forumet'.

Var det oppklarende? :)

Edit: piffig?

Endret av LarsC
Lenke til kommentar

Vel, for en god stund siden ble det bestemt at postcounten skal vekk, så kom dette forumet og jeg trodde virkelig at den skullle bli borte for godt! Men neida.. den er her fortsatt. Jeg har ikke tenkt over den, men jeg regner med at jeg har litt over 1000 poster nå. Ikke sånn kjempemye, men en god del over gjennomsnittet vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...