wampster Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Ser at det har blitt litt surr med sitatene og hvem du har svart. Nei, man kan ikke bare sette ut tingene hennes og håpe at ingen forsyner seg eller ødelegger noe. Da er vi enig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Hun har familie hun kan flytte til selv om det ikke vil være optimalt for henne. Skal jeg vente til hun får seg jobb og har penger til å leie, kan det ta måneder før hun flytter ut. Så da blir jeg litt usikker, men se ann hvordan hun reagerer og tar det derfra ser ut til å være det beste forslaget så langt. Dette er en veldig vanskelig situasjon for meg, og blir selvsagt en vanskelig situasjon for henne. Jeg skulle ønske jeg hadde penger til å leie en leilighet til henne noen måneder slik at hun kunne flytte ut samme dag og problem ferdig. Alltid vanskelig med brudd, og det kan virke som dette kommer veldig overraskende på henne. Du kjenner jo henne og det høres ut som det da muligens er best å være føre var på reaksjonen. Hvis familien har mulighet(som det virker som hun har) for at hun kan bo der så høres jo det ut som en løsning som kan iverksettes ganske så raskt. Optimalt utifra situasjonen høres det dog ut som det er. Ja, hun blir nok overasket. Uheldigvis egentlig. Jeg håper ting utarter seg bedre enn jeg frykter. Tar det senere i uka pga fridag. Jeg krysser fingrene. At hun drar, eller jeg kjører, til foreldra hennes er en løsning hvis hun ikke blir hentet. Men, får se hva som skjer... Takk igjen for mange innspill og tips og råd. Setter jeg stor pris på. Anonymous poster hash: 3aef8...619 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Høres merkelig ut.... uansett, slå opp så raskt som mulig.... å vente gjør ikke noe godt. Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Hvorfor vente når du er så bestemt som du er? Med mindre hun er helt "gal" bør du i det minste gi henne noen dager til å flytte, til sjokket har roet seg og hun finner noen å være hos. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 2 uker eller til hun har funnet noe løsning. Foreldre/venner bør vell ikke ta så lang tid å kontakte for henne? Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Som regel så prater man med eksen og finner ut av hvor lang tid det skal ta, noen kan flytte på dagen og eventuelt pakke ned resten seinere, andre trenger mer tid til å finne seg en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå