sirtommen Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Er det noen som har vannkjølt CPU med dette kabinettet? Jeg lurer på om det er lange nok slanger på de lukkede systemene som feks Coolermaster Nepton 240M til å montere radiator i front? Jeg er redd for 2 ting, det er at slangene er for korte, noe jeg egentlig ikke tror de er, eller at slangene vil legge press på rambrikkene.. Jeg kan jo alltids montere kjøleren i toppen på kabinettet, men synest ikke kabinettet ser så fint ut når man tar av de "platene" på toppen.. Endret 10. januar 2016 av sirtommen Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg vet ikke om det hjelper, men FD har skrevet på noen mål på nettsidene sine - du kan jo grovmåle litt i alle fall. http://www.fractal-design.com/home/product/cases/define-series/define-s 1 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Jepp, jeg har gjort det og jeg tror ikke at det er noe problem med lengden. Slangene er 358mm +-5mm. Men hvis det blir litt knapp med slange så er det jo kjedelig å knekke RAMen Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg googlet "Coolermaster Nepton 240M in Fractal Design Define S" og fikk opp flere bilder av pc med rad i front. Ser ut til å gå fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå