Jakob Andreas Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg er ikke så veldig oppdatert på mobilmarkedet lenger, men nå jeg trenger jeg en ny mobil. Jeg har tidligere hatt Samsung Galaxy Nexus, Galaxy S4, og min nåværende mobil er HTC One M8. Jeg har egentlig vært fornøyd med alle de tre, men jeg har desverre behandlet M8en min for dårlig. Jeg er veldig glad i M8en egentlig. Det eneste jeg kan klage på den er hovedkameraet som har ganske liten oppløsning. Batteriet var også svært bra i starten, men etter at jeg brukte en annen ladekabel, så ble plutselig batteriet shit. Hvilke mobiler er de beste om dagen? Tittet litt på HTC One M9, men så den ikke hadde fått så bra reviews. Vil ha en mobil med ikke alt for stor skjerm (ala 6 tommer), android, pen å se på, og bra kamera. Lenke til kommentar
PavilionI7 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Ta deg en titt på Samsung S6 EDGE! Den er virkelig pen å se på, bra kamera, rask og masse artige funksjoner. HTC var jeg kjempe fan av før, men føler de har falt av i det siste. Det er nok Sony som er den største konkurenten til Samsung. Men synes personlig at designet ikke faller helt i smak. Men praktisk er den, vanntett - det kan ikke Samsung skryte av å ha! Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Vanlig S6 er like god som Edge, bare uten bøyd skjerm. Er vel litt billigere også. Begge har en fantastisk bra skjerm og godt kamera. Lenke til kommentar
Jakob Andreas Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Hvordan er HTC One M9 vs Galaxy S6 vs Nexus 6P sånn generelt? Hvilke mobiler har de beste kameraene? Lenke til kommentar
Jakob Andreas Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Ser tek.no har Sony Xperia Z5 Premium som den beste mobilen på markedet. Jeg er egentlig ikke så glad i Sony, men jeg liker at de er 'vanntette'. Prisen var dog fryktelig dyr, men jeg fant den på eBay for litt rimeligere 5600 kr. Har aldri kjøpt mobil fra eBay før så vet ikke om det er troverdig, og hvordan det er med garanti og liknende? I annonsen står det E6853 som modellnummer - er det riktig type? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 1) Kjøp tlf i Norge 2) Nexus 6P Done deal! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå